پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 62492 تاریخ : 1393/07/22-03:45:35
,1,16,17,
برندگان دوره دوم مسابقه سایت بانک صادرات ایران اعلام شد

برندگان دوره دوم مسابقه سایت بانک صادرات ایران اعلام شد

قرعه کشی دومین دوره مسابقات سایت بانک صادرات ایران برگزار شد و برگزیدگان خوش شانس این دوره مشخص گردیدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مراسم قرعه کشی شرکت کنندگان در دوره دوم مسابقه سایت بانک صادرات ایران با حضور مدیران و کارشناسان این بانک برگزار و 41 نفر از شرکت کنندگان در سراسر کشور در این مسابقه به عنوان برنده مشخص شده و جوایز ارزنده ای به رسم یادبود اهدا می گردد.
بر اساس این گزارش، این مسابقات با هدف ترویج خدمات نوین بانکی و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری برگزار می گردد و در حال حاضر مرحله سوم در وب سایت این بانک قرار داده شده است.
این گزارش می افزاید کاربران گرامی می توانند با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.irاسامی برگزیدگان را ملاحظه و در مرحله سوم این مسابقه شرکت نمایند.
گفتنی است این بانک به منظور تسریع و تسهیل در دسترس مشتریان به خدمات نوین بانکی خدمت همبانک را نیز به تازگی روانه بازار نموده که طی آن دارندگان سپهر کارت می توانند به آسانی با شماره گیری #719*از طریق اپراتور همراه اول از خدماتی همچون: مانده کارت، خرید شارژسیمکارت ها، پرداخت قبوض و ... برخوردارگردند.
همچنین بانک صادرات ایران با 360 هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود 10 میلیون تراکنش در ماه با رشد 25 درصدی، تعداد 432 هزار و 750 پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از 31 میلیون و 717 هزار تراکنش در ماه و رشد 46 درصدی و صدور بیش از 42 میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران