پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353393 تاریخ : 1397/05/10-12:10:50
,17,
افزایش رضایت مودیان با ارائه خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی

رئیس کل سازمان خصوصی سازی تاکید کرد:

افزایش رضایت مودیان با ارائه خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی

معاون وزیراقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزایش رضایت مودیان را با ارائه خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی همراه دانست و گفت: ارائه خدمات سازمان ها به صورت الکترونیکی، رضایت ارباب رجوع و ارائه دهندگان خدمات را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رسانه مالیاتی ایران، میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی، معاون وزیراقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی با حضور در غرفه سازمان امورمالیاتی کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ)، اجرای طرح جامع مالیاتی را امری ضروری دانست و گفت: کاهش ارتباط مستقیم مودیان و ممیزین مالیاتی بوسیله پیاده سازی سامانه های الکترونیک، سالم سازی، شفاف سازی و وصول صحیح مالیات را درپی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای کامل طرح جامع مالیاتی، افزود: در سایه این مهم، امکان بروز فساد و درنتیجه کاهش وصول مالیات از بین می رود.

پورحسینی در ادامه گفت: ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان امورمالیاتی به صورت عمومی تر و گسترده تر موجب محبوبیت این سازمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه خدمات مودیان از طریق سامانه الکترونیکی دریافت می شود، خاطرنشان کرد: خدمات الکترونیکی مالیاتی نسبت به حل مشکلاتی چون ترافیک، مصرف بی رویه سوخت، آلودگی هوا، اتلاف وقت، هدررفتن منافع و حفظ منابع کشور کمک شایانی می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران