پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353073 تاریخ : 1397/05/04-13:11:49
,11,
افتتاح طرح توسعه شهر فرودگاهی امام، می تواند برای مقابله با فشارهای امریکا موثر باشد

وزیر راه:

افتتاح طرح توسعه شهر فرودگاهی امام، می تواند برای مقابله با فشارهای امریکا موثر باشد

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح توسعه شهر فرودگاهی امام به وسعت 14 هزار هکتار بزرگترین طرح عمرانی کشور و از موثرترین طرح ها در بهبود زندگی مردم ایران است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس آخوندی در مراسم افتتاح 8 طرح توسعه ای و عمرانی فرودگاهی امام خمینی افزود: طرح جامع شهر فرودگاهی امام تصویب و امضا شده است که بر اساس آن یکی از مواردی که باید اجرا شود اتصال این شهر به شبکه حمل و نقل زمینی و ریلی است.

وی گفت: مسیر راه آهن سریع السیر تهران، قم، اصفهان تغییر یافته است تا از فرودگاه امام عبور کند و نحوه اتصال شبکه ریلی تهران به فرودگاه امام نیز پیش بینی شده است.
آخوندی افزود: طرح کمربندی جنوب غرب تهران نیز که در حال اجرا است به این فرودگاه دسترسی خواهد داشت.
وی گفت: پیش بینی شده تا کل بارانداز عمده تهران به جنوب شرق شهر فرودگاهی امام انتقال یابد که در این صورت روزانه از تردد 25 هزار وسیله نقلیه سنگین کاسته خواهد شد.
آخوندی با بیان اینکه به سمت هوشمندسازی فرودگاه امام حرکت می کنیم به افتتاح طرح های امروز اشاره کرد و افزود: با افتتاح توقف گاه های پرواز، قدرت دسترسی ما در حوزه بار و مسافری بیشتر می شود و این طرح ها می تواند برای مقابله با فشارهای امریکا موثر باشد.
وی همچنین به تسهیلات ورود مسافران خارجی اشاره کرد و گفت: سالنی برای صدور ویزا به صورت متمرکز برای مسافران خارجی امروز افتتاح شد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به پرواز حجاج افزود: تاکنون 20 درصد حاجیان از فرودگاه های ایران عزیمت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران