پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226658 تاریخ : 1395/07/19-13:06:27
,17,
آغاز خدمات بانکی بین المللی به ایرانیان/ سوییسی ها پیشقدم شدند

آغاز خدمات بانکی بین المللی به ایرانیان/ سوییسی ها پیشقدم شدند

ریل بانک سوئیس در راستای بهبود روابط برن و تهران اعلام کرد که حساب های شخصی ایرانیان را باز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اینتلی نیوز، ایرانی ها با وجود لغو تحریم ها پس از توافق هسته ای در سال گذشته، هنوز هم برای انتقال سرمایه خود به خارج از ایران با مشکلاتی روبرو هستند.

بانک های خارجی گرچه اعلام کرده اند حاضر به ارایه خدمات خود به ایران هستند ولی پس از جریمه 9 میلیارد دلاری بانک BNP Paribas از سوی آمریکا در سال 2015، هنوز هم نسبت به روابط تجاری با ایران تردید دارند.

ریل بانک سوییس یکی از بانک های مستقل سوییس که در امارات هم شعباتی دارد، قصد دارد یکی از نخستین بانک هایی باشد که خدمات بانکی بین المللی به ایرانیانی ارایه خواهد کرد که روابط تجاری با سوئیسی ها دارد.

دست کم 5.2 درصد از جمعیت سوییس پاسپورت ایرانی دارند.

شریف نظام مافی رییس اتاق بازرگانی ایران سوییس در این خصوص گفته است: ریل بانک، بانک بزرگی نیست اما نقطه آغازی برای همکاری های بیشتر بین ایران و سوییس خواهد بود.

Reyl & Cie بانک در سال 1973 تأسیس شده است و زیر نظر مستقیم دفتر نظارت بازار مالی سوییس و بانک ملی این کشور فعالیت می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران