• | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9904 تاریخ : 1392/08/04-11:43:29
,5,
روابط عمومی شرکت پتروپارس در سطح ملی برتر شد

روابط عمومی شرکت پتروپارس در سطح ملی برتر شد

روابط‌عمومی شرکت پتروپارس در میان 130 سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی به‌ عنوان روابط‌ عمومی برتر کشور در سطح ملی معرفی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,مراسم اختتامیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که اول آبان با حضور استاندار و رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از اساتید داخلی و خارجی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار شد،

روابط‌عمومی شرکت پتروپارس در میان 130 سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی به‌ عنوان روابط‌ عمومی برتر کشور در بخش «مهندسی فرهنگی» معرفی و تندیس ویژه سمپوزیوم به مهندس سیدهادی میرباقری اهدا شد.

این دوره از سمپوزیوم با حضور چند چهره معتبر علمی از دانشگاه‌های اروپا و آسیا، 29 مهرماه با پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی و با موضوع «روابط عمومی هوشمند، راهبردها، شیوه‌ها و ابزارها» آغاز بکار کرد و اول آبان با معرفی روابط عمومی‌های برتر در ? رشته عمومی و یک بخش ویژه، به کار خود پایان داد.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروپارس کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش «مهندسی فرهنگی» را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همکاران شرکت دانست و اظهار داشت: کسب هر موفقیتی حاصل کار گروهی و تلاش همگانی است که این موضوع در فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی، نمود بیشتری دارد.

مهندس میرباقری افزود: مخاطبان روابط عمومی عبارتند از تمام همکاران داخل شرکت و تمام ذی نفعان بیرون از سازمان؛ بنابراین بهترین برنامه‌ریزی‌ها، استراتژی‌ها و اقدامات فرهنگی نیز بدون همراهی آنان به مرحله اجرا نمی‌رسد و به نتیجه مطلوب نمی‌انجامد.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با رویکردی جدید و نو برای تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: با نگاهی جدید و به روز شده، برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان، هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و دهه ولایت را در جهت مهندسی فرهنگی شرکت برنامه‌ریزی و اجرا کردیم که خوشبختانه رضایت عموم ذی نفعان را در پی داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران