پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581536 تاریخ : 1400/03/09-19:34:57
,2,15,
یکی از راهبردهای پست بانک ایران تدوین فصل مشترک کاری با  شرکت پست بوده است

مدیر عامل پست بانک ایران در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت ملی پست:

یکی از راهبردهای پست بانک ایران تدوین فصل مشترک کاری با شرکت پست بوده است

مدیر عامل پست بانک ایران در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه شرکت ملی پست بزرگترین شبکه حمل و نقل در سراسر کشور را دارا است، گفت: یکی از راهبردهای پست بانک ایران تدوین فصل مشترک کاری با شرکت ملی پست بوده است تا ذینفعان بانک بتوانند با حداقل قیمت، خدمات بانکی را دریافت کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در این مراسم که امروز (یکشنبه) با حضور رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران برگزار شد، با بیان اینکه امروز فصل جدیدی در مناسبات پست بانک ایران با شرکت ملی پست باز شده است، گفت: دو ماموریت در قانون برای پست بانک ایران در نظر گرفته شده است، اول خدمت در بخش ICT و بانک توسعه ای حوزه فناوری اطلاعات و دوم بانکداری خرد در مناطق کم برخوردار و روستایی که در هر دو ماموریت، شرکت ملی پست نقش پررنگی دارد.
وی با اشاره به اینکه حوزه ICT دو بخش جدا از همIT و CT دارد، افزود: در بخش CT شرکت ملی پست نقش برجسته ای دارد و در بخش IT هم ماموریت پست بانک ارائه خدمات مالی و بانکی به فعالان حوزه فناوری اطلاعات است و بنابراین یکی از راهبردهای پست بانک تدوین فصل مشترک کاری با شرکت ملی پست بوده که امروز به تفاهم نامه تبدیل شد و به زودی قرار دادهای عملیاتی آن به امضا می رسد.
شیری با تاکید بر اینکه بیش از 15 میلیون شخص حقیقی و حقوقی به عنوان مشتری فعالیت مالی و بانکی خود را در پست بانک ایران انجام می دهند، تصریح کرد: روستاییان بیش از دو سوم مشتریان بانک را تشکیل می دهند که مشتری وفادار و پایدار بانک هستند و با همکاری شرکت ملی پست به عنوان دارنده بزرگترین شبکه حمل و نقل در سراسر کشور، به دنبال این هستیم که با حداقل قیمت تمام شده محصولات و خدمات مالی و بانکی را به آنان ارائه دهیم.
شیری با بیان اینکه پست بانک تنها به دنبال ایفای مسئولیت های اجتماعی نیست، تصریح کرد: 49 درصد سهام پست بانک ایران در دست اشخاص حقیقی و حقوقی است و بانک باید در فعالیت هایی که انجام می دهد، انتفاع و منافع مادی و اقتصادی آنان را هم در نظر داشته باشد.
در ادامه این مراسم، سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه پست و پست بانک ایران یک روح در دو کالبد هستند و باید با هم همکاری و قرابت بیشتری داشته باشند، گفت: دو سازمان ظرفیت های بسیار بالایی دارند و حتی ظرفیت هایی وجود دارد که هنوز شناسایی نشده و اگر این ظرفیت ها را در کنار هم بگذاریم یک مجموعه خدماتی، اقتصادی، تجاری و مالی که از بدنه پست برآمده است شکل می گیرد.
سبحانی فر ضمن اشاره به نمایندگی پست بانک ایران در اتحادیه جهانی پست گفت: نباید وقت را از دست داد وباید هر چه سریع تر قراردادها به امضا برسد تا بتوانیم از امکانات دو طرف به نفع سازمان و مردم بهره مند شویم.
بر اساس این گزارش، بر طبق این تفاهمنامه که به مدت یکسال به امضا طرفین رسید، پست بانک ایران متعهد می شود، زمینه استفاده از زیر ساخت شبکه پرداخت بانکداری الکترونیک ( دستگاهpos ) و بهره برداری از ظرفیت شرکت های های PSPطرف قرارداد با پست بانک ایران را برای موزعین شرکت پست فراهم کند و شرکت ملی پست ایران، تمامی حسابهای غیردولتی خود از قبیل وجوه امانی، صندوق قرض الحسنه، صندوق مسکن و ... را به پست بانک ایران منتقل می کند.
همچنین شرکت پست ایران، خدمات، حمل تجهیزات و ملزومات بانکی، ارسال وتحویل دعوتنامه تحویل دسته چک و چک های شخصی سازی شده به نشانی متقاضیان، دریافت اطلاعات چاپ، رهسپاری و توزیع اخطاریه و ابلاغیه های بانک، انطباق و ارائه اطلاعات نشانی مکان محور اماکن مورد درخواست، سرویس احراز هویت مکانی مشتری به صورت فیزیکی و الکترونیک و ... را به بانک ارائه می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران