به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه های این بانک که محلی برای یادگیری مفاهیم اقتصادی از سوی کودکان و نوجوانان است، هر روز با استقبال بیشتری مواجه می شود.
این کانون که از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده، در تلاش است با به کارگیری شیوه ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، مشارکت در برگزاری رویدادها، برپایی مسابقه و جشنواره و اردو، مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و بانکی آشنا کند.
نیمی از اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران دختر و نیمی پسرند و تقریبا 41 درصد این اعضا را رده سنی زیر 12 سال تشکیل می دهند.