به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، این شرکت طی چند سال اخیر با تلفیق هفت استاندارد مدیریتی در جهت رسیدن به یک سیستم جامع مدیریتی گام مهمی در جهت موفقیت پایدار برداشت و موفق به کسب گواهینامههای مرتبط در این خصوص از شرکت ممیزی کننده شد.
بنابراین گزارش، ایساکو، تنها شرکت خدمات خودرویی است که تمامی این استانداردها را با هم داراست و در آخرین ممیزیهای صورت گرفته، موفق به تمدید این گواهینامه جامع شده است.
این استانداردها، شامل سه استاندارد پایه ازIMS ، شامل مدیریت کیفیت (ISO9001)، مدیریت محیط زیست (ISO14001) و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای (18001 (OHSAS و چهار استاندارد دیگر با عناوینِ مدیریت آموزش تامینکنندگان (ISO29990)، مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002)، مدیریت سنجش رضایت مشتریان(ISO10004) و مدیریت آموزش کارکنان (ISO10015) است که شرکت ایساکو در راستای ماموریت سازمانی خود، با تلفیق آنها توانست یک سیستم یکپارچه مدیریت منحصر به فرد را پدید آورد.
گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) به این مفهوم است که سازمان در اثبات انطباق سیستمهای مدیریت خود با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار دهنده بینالمللی موفق عمل کرده است.
همچنین تمدید این گواهینامههای بینالمللی به این معناست که شرکت ایساکو توانسته سیستمها و فرآیندهای خود را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همگام با استانداردهای روز دنیا، موفق به ارائه خدماتی با کیفیت به تمامی ذینفعان، خصوصا مشتریان خود شده است.