پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693575 تاریخ : 1403/06/17-18:23:43
,2,
گفت و گوی تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با کارکنان و مشتریان

گفت و گوی تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با کارکنان و مشتریان

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران با حضور در واحد ارتباط مردمی این بانک، در گفت و گویی صمیمانه و بی واسطه،پاسخگوی تماس های تلفنی کارکنان از سراسر کشور بودند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون منابع انسانی و معاون پشتیبانی بانک در برنامه ارتباط تلفنی با کارکنان سراسر کشور به تماس های تلفنی کارکنان پاسخ دادند و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان صادر کردند.

در این ارتباط تلفنی که روسای ادارات کل سرمایه انسانی، حسابداری مالی، رفاه و درمان و آموزش نیز حضور داشتند، همکاران از سراسر کشور به طور مستقیم و بی واسطه دغدغه ها و مشکلات خود را درباره مسائل مختلف مطرح کردند.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی گفت: حضور و پاسخگویی به مشتریان و همکاران فرصتی است تا از یک سو بازتابی از عملکرد بانک را دریافت کنیم و در جهت رفع موانع و گره گشایی بیش از پیش امور مردم و مشتریان گام برداریم.

وی با پر رنگ خواندن نقش روابط عمومی بانک ملی ایران در ایجاد ارتباط مؤثر میان کارکنان و مشتریان با مدیران ارشد بانک، افزود: روابط عمومی، صدای گویای سازمان در بخش های مختلف است و با ایجاد امکان گفت و گوی تلفنی با کارکنان در سراسر کشور، امکان شنیده شدن مشکلات و معضلات آن ها را فراهم می کند.

کاظمی ضمن تأکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان گفت: یکی از وظایف منابع انسانی، شنیدن صدای کارکنان و ارائه توضیحات لازم درباره مشکلات آن ها است، از این رو همکاری تنگاتنگ روابط عمومی با منابع انسانی می تواند تأثیر بسزایی در رفع مشکلات کارکنان و افزایش رضایتمندی آن ها داشته باشد.

معاون منابع انسانی در ارتباط تلفنی با همکاران ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات، پاسخگوی سؤالات مطرح شده آن ها در خصوص مشکلات محیط کار، سامانه ها، امور معیشتی، خدمات درمانی، رفاهی و برخی دغدغه های شخصی همکاران بود.

جواد بخشی معاون پشتیبانی بانک نیز در حاشیه برنامه گفت و گوی تلفنی با اشاره به گسترده بودن شعب بانک در سراسر کشور و پراکندگی کارکنان بانک از نظر جغرافیایی، گفت: امروز با کارکنان بانک از اقصی نقاط کشور، حتی از دورافتاده ترین نقاط گفت و گو داشتیم. طبیعی است که در شرایط عادی شاید امکان شنیدن دغدغه های این عزیزان وجود نداشت اما در این گفت و گوی تلفنی، این امکان به صورت عادلانه برای همه کارکنان به وجود آمد تا نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

وی تأکید کرد: آشنایی با دغدغه های کارکنان نقش مؤثری در تصمیم سازی های کلان بانک دارد و قطعاً همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آن ها به کار خواهیم بست.

معاون پشتیبانی بانک ادامه داد: روابط عمومی، همواره در پیشانی و نوک برنامه ها و عملکرد بانک ملی ایران قرار دارد و توانسته است در تقویت ارتباط مدیران و بدنه همکاران، نقش بالنده ای را ایفا کند.

بخشی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سؤالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.

معاون پشتیبانی بانک ادامه داد: روابط عمومی،همواره در پیشانی و نوک برنامه ها و عملکرد بانک ملی ایران قرار دارد و توانسته است در تقویت ارتباط مدیران و بدنه همکاران،نقش بالنده ای را ایفا کند.

بخشی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سوالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران