به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد ، سید مهدی حسینی_ معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد_ در این نشست ضمن تاکید بر هم سو بودن خدمات الکترونیک با استراتژی های سازمان ادامه داد: مدیریت منابع، کارآیی و بهینه سازی هزینه ها از جمله شاخص هایی است که خدمات نوین بانکی می تواند در ان نقش موثری داشته باشد.
وی در ادامه با اعلام خبر دریافت اقساط از طریق دستگاه های کارت خوان بانک افزود: باید تلاش کنیم با ترویج استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و دستگاه های خودپرداز هزینه عملیاتی و قیمت تمام شده پول را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهیم.
حسینی در پایان با تشکر از زحمات تمامی همکاران در استان یزد در راستای تحقق سیاستهای کلان بانک از اجرایی شدن طرح اثر انگشت در شعب، طراحی وب کیوسک، راه اندازی نرم افزار وصال و امکان پرداخت قبوض با کارت مهربه عنوان دیگر اقدامات این معاونت برای توسعه بانکداری الکترونیک می باشد.
در ادامه این نشست، ایوب تابانی_ رئیس اداره امور شعب استان یزد_ ضمن اشاره به جایگاه عملکرد استان در کشوربه ارائه گزارشی از عملکرد خدمات الکترونیک شعب استان در سال 955 پرداخت و از روسای شعب خواست تا با شناسایی تهدیدها و فرصت ها و همفکری همکاران، برنامه ریزی های لازم را برای رفع موانع در راستای افزایش بهره وری و ارائه خدمات الکترونیک و بهبود وضعیت استان صورت دهند.
وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات به موقع در ماه های طلایی سال افزود: می توانیم استان را با آموزش بیشتر و بهتر پرسنل و مشتریان و اشنا کردن انان با مزایای انجام الکترونیکی امور به سمت بهره وری و سود دهی سوق دهیم که این تنها با تلاش ، یکدلی و همکاری تمامی همکاران میسر می شود.
گفتنی است در این مراسم از شعب بافق، مرکزی یزد و ابرکوه به عنوان شعبی که عملکرد مناسبی در ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان داشته اند تقدیر به عمل آمد.