پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314998 تاریخ : 1396/11/16-15:19:47
,1,
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در شاخص های مختلف

گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در شاخص های مختلف

خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در شاخص های هشت گانه گسترش یافته و با رشد روبرو بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ، با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، بانک رفاه نسبت به توسعه زیر ساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است که نتایج این توسعه شامل : رشد 118 درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد 626 درصدی تعداد پایانه های فروشگاهی، رشد 200 درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد 938 درصدی مشتریان فعال اینترنت بانک، رشد قابل توجه مشتریان فعال موبایل بانک، رشد 180 درصدی تراکنش های شتابی بانک رفاه و کاهش 65 درصدی سهم تراکنش های حضوری در شعب بانک رفاه بوده است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران