به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ، با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، بانک رفاه نسبت به توسعه زیر ساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است که نتایج این توسعه شامل : رشد 118 درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد 626 درصدی تعداد پایانه های فروشگاهی، رشد 200 درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد 938 درصدی مشتریان فعال اینترنت بانک، رشد قابل توجه مشتریان فعال موبایل بانک، رشد 180 درصدی تراکنش های شتابی بانک رفاه و کاهش 65 درصدی سهم تراکنش های حضوری در شعب بانک رفاه بوده است.