پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267497 تاریخ : 1395/12/10-12:29:08
,1,
گسترش خدمات الکترونیک از راهبردهای اجرایی بانک است

گسترش خدمات الکترونیک از راهبردهای اجرایی بانک است

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در نشست مدیران و روسای شعب استان تهران، گسترش خدمات الکترونیک را از راهبرهای اجرایی بانک دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، جواد حاجی مزدارانی _ معاون امور مناطق بانک - در این نشست ضمن تشکر از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان شعب استان تهران، بیان داشت: احساس رضایتی که مشتریان از خدمات و عملکرد بانک در استان دارند مایه مباهات و نشان از مدیریت صحیح، برنامه ریزی اصولی و همدلی تمامی همکاران است لذا باید این روحیه را همواره در خود حفظ و تقویت کنیم.

حاجی مزدارانی ضمن اشاره به جایگاه شعب در دستیابی به سهم بیشتر از بازارهای هدف، بیان داشت: شعب استان تهران به عنوان خط نخست مواجهه با صاحبان سرمایه و مشتریان، نقش بسزایی در جلب رضایت مشتریان و سپرده گذاران دارند.

وی در ادامه با تاکید برتوسعه فعالیت های بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه کسب و کار، اظهار داشت: راهبرد اجرایی بانک مهر اقتصاد تنها شامل خدمات عادی و سرویس های فیزیکی نمی شود چرا که با اقدامات زیربنایی صورت گرفته در مسیر گسترش فعالیتهای الکترونیکی و خدمات نوین بانکی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که تمام شعب باید با استفاده از این ظرفیت ها، دایره مشتریان خود را افزایش دهند.

در ادامه این جلسه جواد فغانی_ معاون اداری و مالی غرب استان تهران_ ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به بیان گزارش  عملکرد شعب غرب استان تهران به تفکیک مناطق مختلف پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران