به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، جواد حاجی مزدارانی _ معاون امور مناطق بانک - در این نشست ضمن تشکر از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان شعب استان تهران، بیان داشت: احساس رضایتی که مشتریان از خدمات و عملکرد بانک در استان دارند مایه مباهات و نشان از مدیریت صحیح، برنامه ریزی اصولی و همدلی تمامی همکاران است لذا باید این روحیه را همواره در خود حفظ و تقویت کنیم.
حاجی مزدارانی ضمن اشاره به جایگاه شعب در دستیابی به سهم بیشتر از بازارهای هدف، بیان داشت: شعب استان تهران به عنوان خط نخست مواجهه با صاحبان سرمایه و مشتریان، نقش بسزایی در جلب رضایت مشتریان و سپرده گذاران دارند.
وی در ادامه با تاکید برتوسعه فعالیت های بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه کسب و کار، اظهار داشت: راهبرد اجرایی بانک مهر اقتصاد تنها شامل خدمات عادی و سرویس های فیزیکی نمی شود چرا که با اقدامات زیربنایی صورت گرفته در مسیر گسترش فعالیتهای الکترونیکی و خدمات نوین بانکی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که تمام شعب باید با استفاده از این ظرفیت ها، دایره مشتریان خود را افزایش دهند.
در ادامه این جلسه جواد فغانی_ معاون اداری و مالی غرب استان تهران_ ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به بیان گزارش عملکرد شعب غرب استان تهران به تفکیک مناطق مختلف پرداخت.