به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک آینده، با هدف بهبود تجربه مشتریان و بهره مندی آسان از خدمات بانکی، خدمت جدید «گزارش مسدودی حساب» را در سامانه نسل سوم «پیشخوان مجازی» خود، پیاده سازی کرد.
ارائه اطلاعات اولیه مسدودی حساب که از مهرماه امسال در سامانه «پیشخوان مجازی» به نشانی www.abplus.ir راه اندازی شد، از مسیر «خدمات حساب/ گزارش مسدودی و رفع مسدودی حساب» قابل بهره برداری است.
«پیشخوان مجازی» بانک آینده، تمام خدماتی را که در شعب بانک ها ارائه می شود، برای مشتریانی که به هر دلیل، امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک ها، بی نیاز می سازد.