به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , در این گردهمایی که با شعار "تجربه، نوآوری و آینده" و با حضور مدیران ستادی شرکت وعملیات پشتیبانی سراسر کشور برگزار شد دکتر امیرحسین فتاحی مدیر عامل شرکت ایران ارقام به ایراد سخن پرداخت.
فتاحی، طی سخنانی ضمن تشکر از تمامی مدیران و همکاران شرکت که از نقاط مختلف کشور در این گردهمایی حضور داشتند به تحولات پیش روی نظام بانکی پرداخت و ضمن تشریح وضعیت موجود، برنامه های شرکت را در همسویی با این تحولات بر شمرد.
وی با اشاره به سابقه درخشان شرکت ایران ارقام در صنعت فن آوری خدمات بانکی و پرداخت ، تحول در سازمان با اندیشه های نو را امری ضروری دانست و افزود: در چالش ها و مشکلات پیش روی شرکت نقش سرمایه انسانی بسیار تاثیر گذار است.
وی در ادامه یادآور شد باید با بهره گیری از مدیریت نوین، توجه به روابط انسانی و توسعه مدیریت، موجبات ارتقای جایگاه شرکت را فراهم آوریم.
مدیر عامل شرکت ایران ارقام، توسعه بازار، افزایش کیفیت خدمات مشتریان و محصول، توانمند سازی نیروی انسانی، استفاده از ابزارهای مدیریتی ، توسعه محصولات نرم افزاری جدید، تحقیق، توسعه و نوآوری و توجه به جایگاه روابط عمومی در ارتباط موثر با رسانه ها را از اولویت های مهم شرکت بر شمرد.
فتاحی در پایان به برنامه ریزی همراه با مستند سازی برنامه ها و فعالیت ها، ایجاد مدیریت مشارکتی، توجه ویژه به بحث مشتری مداری اشاره کرد.
گفتنی است در این گردهمایی دو روزه مدیران امور مشتریان وبازاریابی و مدیران مناطق عملیاتی پشتیبانی مشتریان طی جلسات مختلف در مورد مباحث کلان شرکت، پروژه ها و کیفیت خدمات به مشتریان ارزشمند شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند..
همچنین در بخش دیگری از این گردهمایی کارگاه آموزش تکنیکهای نوین فروش و ایجاد ارتباط موثر با مشتری در هزاره سوم با سخنرانی مهندس بهروز افشار برگزار و در پایان این گردهمایی محصولات جدیدایران ارقام معرفی شد.