به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه "ما" در روزهای 2 و 3 آبان ماه برگزار شد .
بر اساس این گزارش، در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های شعب برگزار شده بود، حجت بهاری فر مدیر عامل شرکت بیمه "ما" با تاکید بر جایگاه شبکه فروش و حمایت همه جانبه از نمایندگان 54 گفت: بیمه "ما" مستحق رسیدن به جایگاه بالاتری در صنعت است لذا بایستی در این راه با تلاش مضاعف و هم افزایی بیشتر ، قله های موفقیت را طی کنیم.
وی تصریح کرد: موفقیت یک شرکت در گرو موفقیت تک تک کارمندان ، شبکه فروش و تمام ذینفعان می باشد و این امر مستلزم آن است که باورهای خود را تغییر داده و با اعتماد به نفس بیشتر نسبت به پیشبرد اهداف توسعه ای شرکت گام برداریم. اندیشیدن راهکارهای جدید متناسب با پویایی صنعت ، سیاست گذاری و نظارت مستمر از جانب ستاد، افزایش سرعت و بهبود خدمات رسانی از سمت شبکه فروش و رعایت صداقت، اخلاق و احترام از سوی تک تک پرسنل ارکان اساسی موفقیت است.
بهاری فر با اشاره به رشد 90 درصدی ارزش سهام شرکت در 6 ماهه اول سال و کسب رتبه یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی خاطرنشان کرد: سرعت بخشی به کارها بسیار حائز اهمیت است و این امر مستلزم آموزش مداوم، رعایت اصول حرفه ای گری و چانشین پروری است.
در ادامه صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر روسای شعب با ستاد و نمایندگان خاطرنشان کرد:
همانند سال های گذشته ، صداقت، تعامل و انعطاف را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از گذشته تعاملات خود را به عنوان بیمه گر با شبکه فروش و بیمه گذار بهبود می بخشیم. رشد حق بیمه، کاهش ضریب خسارت و وصول به موقع مطالبات نکاتی است که از بعد فنی دارای اولویت بسیار زیادی است ولی آنچه که برای شرکت بیمه "ما"، از اهمیت بسزایی برخوردار است، داشتن دیدگاه مدرن و مشتری محور است که منجر به اشاعه فرهنگ بیمه از جانب نمایندگان و پرسنل شعب در سطح استان ها می شود.