پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303522 تاریخ : 1396/06/13-10:09:08
,14,
گردشگران خارجی تمایل زیادی به اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارند

معاون گردشگری:

گردشگران خارجی تمایل زیادی به اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارند

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور با اشاره به ارزآوری آسان و کم‌هزینه بخش گردشگری گفت: «در حوزه گردشگری باید با زبان اقتصادی ارزش افزوده ایجاد شود.»

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمد محب‌خدایی معاون گردشگری شامگاه یکشنبه 12 شهریور 96 در نشست سه‌جانبه نمایندگان اطلاع‌رسانی، کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در محل هتل پارس کرمان افزود: اگر ارزش افزوده حوزه گردشگری به‌شدت بالا برود و بازگشت سرمایه زیاد شود شاهد سرمایه‌گذاری خودجوش در این حوزه خواهیم بود.

او بیان کرد: در افق 1404 باید به 20میلیون گردشگر خارجی در کشور برسیم که این میزان هم اکنون پنج‌میلیون نفر است و برای رسیدن به این هدف به سرمایه‌گذاری کلانی نیاز داریم.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور گفت: بسیاری از پتانسیل‌های کشور ما ظرفیت تبدیل به مراکز اقامتی دارند و گردشگران خارجی تمایل زیادی به اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارند.

او با اشاره به وجود بی‌نظمی در زمان‌بندی ورود تورهای گردشگری به کشور بیان کرد: در بسیاری از زمان‌هایی که باید در کشور گردشگر تفریحی داشته باشیم اقدام به برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های غیر مرتبط می‌کنیم.

محب‌خدایی افزود: ما نتوانسته‌ایم شبکه سفر خود را با شبکه سفر دنیا تنظیم و هماهنگ کنیم.

وی خطاب به نمایندگان اطلاع‌رسانی گردشگری در خارج کشور گفت: «اید به لحاظ زبان اقتصادی و منافع مشترک بتوانیم در بازار گردشگری راهگشا باشیم.

معاون گردشگری اظهار کرد: امروز مهم‌ترین ظرفیت در حوزه گردشگری، صادرات برند است و باید به کمک شرکت‌های بزرگ بین‌المللی فعال در کشور صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری ایران در دنیا تبلیغ شود.

محب‌خدایی بیان کرد: با برخی تبلیغات منفی ذهنیت‌های سنگینی بر علیه کشور ما در دنیا وجود دارد که باید با پیام‌های مثبت گردشگران را برای سفر به ایران ترغیب کنیم.

او تأکید کرد: در استان کرمان با توجه به تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در احیا و بازسازی میراث‌فرهنگی و گردشگری استان، باید به تجاری‌سازی و بحث اقتصادی آن توجه شود.

محب‌خدایی برای شرکت در گردهمایی نمایندگان اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور که امروز دوشنبه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار می‌شود به کرمان سفر کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران