به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان نیز از اهداف استراتژیک این شرکت است که برنامههای ویژه ای در این خصوص طراحی شده است.
وی در همین خصوص گفت: سیستم قرائت و صدور آنی صورتحساب گازبهای مشترکان با هدف ایجاد حسن اعتماد مشتریان گاز طبیعی و در راستای سیاست های کلان شرکت ملی گاز مبنی بر وصول مطالبات بههنگام، به صورت پایلوت در 2 شهرستان استان اجرایی شده و تا پایان سال 97 در کل استان پیاده سازی خواهد شد.
شریفی نژاد بهره برداری از سیستم احراز هویت بر خط و حذف اخذ کپی شناسنامه و کارت ملی در ارائه خدمات با هدف تسهیل فرایند خدمات رسانی را از دیگر خدمات ممتاز این شرکت دانست و گفت: از نیمه دوم سال 96، استقرار و بهرهبرداری از سیستم آرشیو الکترونیکی اسناد نیز در این شرکت آغاز شده که تأثیر بسزایی در پاسخگویی دقیق تر و سریعتر به مشتریان و همچنین عدم اخذ مدارک اضافی خواهد داشت.
این مقام مسئول از جمعآوری شماره همراه بیش از پنجاه درصد مشترکان استان خبر داد و گفت: در این مرحله صورتحساب این مشترکان هم به صورت کاغذی و هم به صورت پیامک ارسال می شود که شرایط حذف داوطلبانه دریافت صورتحساب کاغذی نیز فراهم شده است که در صورت استقبال از سوی مشترکان، تأثیر قابل توجهی در کاهش هزینه ها و حفظ محیط زیست خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پایان، مزیت های رقابتی گاز در مقایسه با سایر سوختهای فسیلی و نقش آن در افزایش بهره وری را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه با توجه به زیرساخت های فراهم شده پایداری جریان گاز در سراسر استان از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است و شرکت گاز استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از پذیرش متقاضیان بخش تولید و صنعت و جایگزینی سوخت واحدهای کشاورزی و صنعتی فعال به گاز با آغوشی باز استقبال می کند.