به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، « کیف پی » به منظور پرداخت موبایلی به انواع و اقسام کسب و کارها می تواند مورد استفاده قرار گیرد این یعنی دیگر برای پرداخت هایتان نه نیاز به کارتخوان و نه کارت بانکی دارید . از طریق کیف پی کارت های بانکی تان از قبل ذخیره شده است و تنها کافی است که رمز دوم خرید را وارد کنید، در عین حال شما با وجود کیف پی نیازی به دستگاه پوز ندارید.
حامد میرشمسی مدیر محصول «کیف پی» است. وی درباره اینکه کیف پی در کجاها مورد استفاده قرار می گیرد می گوید: یکی از جایگزین های پوز کیف پی است. این محصول در بسیاری از اماکن که درآن امکان داشتن شبکه برای اتصال پوز و یا حتی تلفن وجود ندارد ، نقش خود را به بهترین وجه ایفا می کند. از سویی دیگر اینکه شما به عنوان یک شخص یک دستگاه پوز را همواره با خود حمل کنید کار دشواری است در حالیکه با کیف پی کافی است حتی به صورت ریموت شماره موبایل خود یا پذیرنده اختصاصی را در اختیار کسی که می خواهد پرداخت به شما را انجام دهد قرار دهید او قادر خواهد بودبه صورت مستقیم عملیات پرداخت را انجام دهد.
میر شمسی با بیان اینکه در حال حاضر نسخه دوم کیف پی در غرفه ایران کیش و در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شده است ، گفت : امسال این محصول تکمیل تر شده است ، مدیریت اعتبار و کیف پول هم به آن اضافه شده و شما می توانید حتی به صوررت closed loop برای خدمات رفاهی از این اپلیکیشن استفاده کنید .
وی همکاری با ایران کیش را نقطه عطف محصول کیف پی می داند.
سوپرمارکت آنلاین
کمی آن سوتر اما محصولی با عنوان « بقالی » که زمانی به عنوان یک استارت آپ مورد حمایت ایران کیش قرار گرفت هم حضور دارد. چیزی شبیه اسنپ اما برای سوپر مارکتی ها.
ما سوپرمارکت آنلاین در ایران هستیم و در فاز اول ، اپلیکیشن بقالی به شما این امکان را میدهد تا یک سوپرمارکت را بسته به موقعیتی (دوری یانزدیکی) که در آن هستید انتخاب کنید، شما می تواند از سوپر مارکت خرید انجام داده و یا ثبت سفارش کنید.
این حرف های سید رضا حسینی مدیریت فین تک بقالی است .
حسینی با بیان اینکه «بقالی» با حمایت های تمام قد ایران کیش به اینجا رسیده است گفت : این پروژه در اراک به طور صدرصد پیاده سازی شده است و مردم آشنایی کامل با آن دارند و هر روز دهها سفارش از طریق این اپلیکیشن داریم . در شهرهایی مثل شیراز مشهد ،بندر عباس و بوشهر کارهای نمایندگی انجام شده است و کار بازاریابی و فروش انجام گرفته است.
خود ایشان هم اهل اراک و استان مرکزی است اضافه می کند: ما کار را به صورت آزمون و خطا در دی ماه در اراک پیاده سازی کردیم هدف این بود که بدانیم چیزی شبیه به سوپرمارکت آنلاین درایران جواب میدهد یا خیر.
واقعا چه کسی فکرش را می کرد سرعت تکنولوژی و خریدهای آنلاین آنقدر باشد که حتی خرید نوشابه یا قند یا رب گوجه فرنگی را با موبایل سفارش بدهند. خوشحالیم که مردم از آن استقبال کردند و خدا را شکر که در این راه موفق شدیم .