پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226001 تاریخ : 1395/07/06-15:12:08
,10025,
کوثر همگام با کشور و بیمه مرکزی

کوثر همگام با کشور و بیمه مرکزی

شرکت بیمه‌کوثر از ابتدای ورود به عرصه صنعت بیمه تاکنون توانسته است با افزایش ظرفیت‌های بیمه‌ای در راستای سیاست‌های کشور و بیمه مرکزی گام بردارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که هم‌زمان با سالروز تاسیس شرکت برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: این شرکت به‌عنوان بیست‌ویکمن شرکت خصوصی در صنعت بیمه وارد شد و طی سال‌های گذشته به‌ترتیب توانست جایگاه‌های  16، 11، 8،5 و 6 را در میان  شرکت‌‌های خصوصی بیمه‌ای کسب کند و در حال حاضر در شش ماهه اول سال‌جاری در رتبه پنجم قرار دارد.

وی بیان‌کرد: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و پرداخت خسارت در اسرع‌وقت به ذی‌نفعان یکی از عوامل اصلی افزایش اعتماد آحاد جامعه به شرکت و در نهایت افزایش پرتفوی بیمه‌کوثر است.   

دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی از رشد 53 درصدی حق بیمه‌تولیدی شرکت از ابتدای سال‌جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: در این مدت حق‌بیمه تولیدی شرکت 597 میلیارد تومان بوده است و همچنین باتوجه‌به برنامه 930 میلیاردتومانی امسال، 63 درصد از برنامه تحقق یافته است.

وی بهره‌مندی از نیروهای متخصص در کمیته مدیریت ریسک را عامل کاهش نسبت خسارت در شرکت برشمرد و بیان‌کرد: از ابتدای سال تاکنون 269 میلیارد تومان خسارت به بیمه‌شدگان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان‌کرد: همکاری و حضور فعال سهام‌داران و ایفا درست و متعهدانه نقش سهام‌داری خود، سیاست‌گذاری اثربخش اعضای هیأت‌مدیره به‌عنوان نماینده سهام‌داران، بهره‌مندی از نیروهای‌متخصص و متعهد و نیز ساختار منسجم سازمانی و ثبات مدیریت ازجمله عوامل موفقیت شرکت در سال‌های گذشته بوده است.  

مجید مشعلچی فیروزآبادی ارائه خدمات به آحاد جامعه و به‌ویژه به خانواده بزرگ نیروهای‌مسلح را از افتخارات شرکت برشمرد و بیان‌کرد: با ایجاد اتاق فکر و بهره‌مندی از نیروهای‌متخصص سعی داریم با افزایش پوشش‌های بیمه‌ای، ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و با دریافت حق‌بیمه‌ای مناسب در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و کاهش دغدغه‌های آن‌ها گام برداریم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعه پوشش‌های بیمه‌ای و نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه بتوانیم در افزایش پرتفوی صنعت بیمه در حوزه بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری، درمان و مسئولیت نقش موثری را ایفا کنیم.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران