پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214641 تاریخ : 1395/06/10-20:10:27
,2,
کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور رونمایی شد

کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور رونمایی شد

نخستین حضور بانک مرکزی در عرصه اطلاع رسانی محیطی

نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور توسط رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  بانک مرکزى، این بانک همزمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستاى انجام مسئولیت های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری شهرداری تهران نسبت به اجرای کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور اقدام کرده است. در قالب این کمپین، اطلاع رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد.

ولی اله سیف با اشاره به اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با 21 هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است با هماهنگی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم.

رییس کل بانک مرکزی افزود: از ظرفیت موجود برای معرفی هرچه بهتر و شفاف تر خدمات نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باید استفاده شود و اینگونه پویش ها استمرار پیدا کند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک مرکزی و نظام بانکی کشور در این زمینه گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با همکاری نظام بانکی کشور و شهرداری تهران، «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور» را که کار اجرایی آن از دو ماه پیش آغاز شده است، اجرا می کند.

محمد على کریمی با اشاره به نخستین حضور بانک مرکزی در فضای تبلیغات محیطی اظهار کرد: این کمپین در رسانه های گوناگون از جمله تبلیغات محیطی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون با کمک بانک های کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تشکر از همکاری بانک شهر در این زمینه، هدف اصلی اجرای این کمپین را آگاه سازى مخاطب از اقدامات موثر نظام بانکى در حوزه اقتصادى کشور، اطلاع رسانی عمومی در خصوص فعالیت هاى بانکى روزمره عموم مردم و آگاهی دهی در زمینه مسائل بانکی و اقتصادی برشمرد.

به گفته کریمی با اجرای این کمپین، هموطنان عزیز با مفاهیم حوزه بانکی و اقتصادی آشنا می شوند و در برخی زمینه ها، هشدارهای لازم به آنها داده می شود.
‎محمد علی مشکیان مدیرعامل شرکت هم وطا آریا ایده پرداز و طراح این پویش نیز گفت: در این برنامه، پیام های هدفمند برای آگاه سازی مخاطبان از شرایط اقتصادی و اقدامات موثر نظام بانکی مورد توجه قرار گرفته است. در جلسات ایده پردازى این کمپین، مسیرهاى متعددى را پیشنهاد کردیم و در نهایت سعى شد با استفاده از تصاویر اسکناس، موضوعات مستقیم و هماهنگ را در ذهن مخاطبین شکل دهیم.

‎وی افزود: در پیام هاى نوشتارى اصلى سعى کردیم به ساختارى کوتاه، موجز و هماهنگ در واژگان برسیم که محتواى اصلى هر تبلیغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطبین شکل بگیرد و در شعار دوم نسبت به اطلاع رسانی مستقیم تر پیام های مد نظر بانک مرکزی اقدام کردیم.

کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور با عنوان «گره گشای تولید» از صبح روز پنجشنبه در تهران اکران می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 185
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران