پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134886 تاریخ : 1394/03/27-11:48:48
,1,16,17,
کمتر از 8 درصد تراکنش ها در بانک سینا حضوری بوده است

سال گذشته:

کمتر از 8 درصد تراکنش ها در بانک سینا حضوری بوده است

همزمان با افزایش کیفیت سامانه ها و توسعه بهتر خدمات الکترونیک بانک سینا، استقبال مشتریان از این خدمات روند صعودی طی کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,استقبال از این خدمات به نحوی است که در پایان اسفند 1393 کمتر از 8 درصد تراکنش های بانکی در بانک سینا به صورت حضوری انجام شده و مابقی از طریق درگاه های الکترونیک و به صورت مکانیز بوده است. همچنین تعداد اسناد در بانک در بازه 3 ساله منتهی به سال 93 از تعداد 9/9 میلیون سند در اسفند 90 به 34 میلیون سند در اسفند 93 رسیده است. 
توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد تنوع در سبد محصولات در کنار ارتقاء امنیت این خدمات از جمله سیاست های اصلی بانک سینا در سال های اخیر بوده و در این راستا اقدامات موثری برداشته شده که از آن جمله می توان به بهره برداری از خدمات همبانک، سیناسل، کارپوشه حقوقی، فرابانک، همراه بانک، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران