/2015/5/itnus-1.jpg
کسب نشان استاندارد بین المللی(پی سی سی) ومدیریت برتربانکداری توسط بانک انصار
دومین همایش باینکس(بانک، بیمه، بورس) کشور با هدف ارزیابی و تقدیر از شرکت ها، موسسات دولتی و خصوصی تأثیرگذار در اقتصاد کشور و فعال در حوزه های بانک، بیمه، بورس و مبادلات ارزی، روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه، با حضور جمعی از مدیران بنگاههای اقتصادی و همچنین مسئولین حوزه اقتصادی کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
دومین همایش باینکس(بانک، بیمه، بورس) کشور با هدف ارزیابی و تقدیر از شرکت ها، موسسات دولتی و خصوصی تأثیرگذار در اقتصاد کشور و فعال در حوزه های بانک، بیمه، بورس و مبادلات ارزی، روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه، با حضور جمعی از مدیران بنگاههای اقتصادی و همچنین مسئولین حوزه اقتصادی کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و نظر به پویایی، رشد و تعالی صورت گرفته از سوی بانک انصار در بخش «انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری» و تلاش های دکتر ابراهیمی مدیرعامل در بخش «مدیریت برتر بانکداری»، به این بانک لوح سپاس، نشان استاندارد بین المللی(پی سی سی) از کشور کانادا و نشان زرین اهدا شد. |
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات، در مراسم ویژه این همایش که روز دوشنبه به منظور اهدای جوایز از سوی اجلاس متخصصین باینکس برگزار شد، مقاماتی از نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک ها، موسسات بیمه و بورس، رسانه ملی و دیگر سازمان های مدعو شرکت داشتند و در آن، از بانک انصار به خاطر آنچه که «توسعه و بالندگی افزون تر در گستره بیکران دانش مدیریت»، نامیده شده است، تقدیر به عمل آمد.
به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، این همایش که بر مبنای طرح مشترک توسعه ملی در عملکرد بانک ها، بیمه ها و فعالان بورس و با همکاری سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران برگزار میشود، محملی حرفه ای و تخصصی است که در آن موسسات و سازمان های دولتی و خصوصی با ارایه مستندات قابل قبول و عملکرد موفق براساس شاخص های بین المللی ارزیابی شده و به منظور تشویق دیگر سازمان ها، به ایجاد تحولات مورد نیاز برای توسعه عمومی کشور مورد تقدیر قرار می گیرند.
این گزارش می افزاید که مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، اهدای نشان زرین، لوح سپاس و ضمانتنامه بین المللی PCC به این بانک را براساس مطالعات و ارزیابی های صورت گرفته از سوی کارشناسان مجرب سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و دبیرخانه یادشده به عنوان نمایندگان مورد تأیید گروه بین المللی ICS ، نسبت به عملکرد بانک مذکور انجام داده و شاخص های گوناگونی در این خصوص مورد توجه قرار گرفته است.
گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات همچنین حاکی از آن است که خلاقیت و ابتکار، رشد درون سازمانی و برون سازمانی در بخش ارایه خدمات نوین، جلب اعتمادمشتریان، افزایش سرعت عملیات بانکی، میزان تسهیلات و حمایت های مالی و اعتباری از موسسات کشور، افزایش سهم از بازار، توسعه کیفی شعب، بهبود دسترسی مشتریان، ارتقای سطح دانش فنی و کاربردی نیروی انسانی، به کارگیری متخصصان دانشگاهی در ارتقای مدیریت بانکی، کمک به رشد اشتغالزایی، توسعه الکترونیکی و سرانجام پیاده سازی طرح پاسخگویی به مشتریان درخصوص خدمات 24 ساعته، باعث کسب امتیاز بانک انصار و شایستگی دریافت جوایز مذکور شده است.
برپایه این گزارش، گروه ICS که مقر اصلی آن در شهر تورنتوی کاناداست و در کشورهای اروپایی و آلمان نیز شعبه دارد، دارای مجوز صدور ضمانتنامه تخصصی در زمینه های مالی، خدماتی و تجاری است و درخصوص ارزیابی سامانه های مدیریت خلاقانه کیفیت شهرت دارد.
گروه مزبور همچنین به خاطر در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای ماهر و با سابقه که تجربه زیادی از فعالیت های بین المللی خود کسب کرده اند، در ارزیابی های مربوط به رعایت استانداردهای ایزو که وجهه بین المللی دارند، دارای پیشینه زیادی بوده و ارزیابی های آنان شرکت ها و موسسات را قادر می سازد تا بتوانند فرایندهای موردنیاز برای توسعه و پیشرفت کسب وکارشان را شناسایی و به مرحله اجرا بگذارند.
در بخش دیگری از گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات که به ترجمه متن انگلیسی ضمانتنامه گروه ICS خطاب به بانک انصار اختصاص یافته، چنین آمده است که گروه مذکور با مطالعه گزارش های کارشناسان خود که حاوی مستندات گردآوری شده از بانک برای اعلام نظر درخصوص شاخص های ارزیابی صورت گرفته، این بانک را واجد شرایط دریافت این جوایز بین المللی می داند.
درپایان گزارش این اداره کل به پیشینه شرکت بانک انصار در نخستین همایش باینکس نیز اشاره و قید شده است که سال گذشته نیز بانک انصار به خاطر ارایه مستندات مرتبط با اجرایی کردن شاخص های حرفه ای این گروه در واحدهای ستادی و مدیریت شعب استان های خود، عنوان بانک پیشرو، مبتکر و معتبر در ارایه خدمات بانکداری را با دریافت سه نشان و استاندارد بین المللی «تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری در صنعت بانکداری»، نشان طلایی «عملکرد خوب مالی(GFP)» و نشان طلایی «برترین ارایه دهنده خدمات الکترونیکی و اعتباری» به خود اختصاص داده بود.