به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر صباغی عضو هیأت مدیره درجلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب منطقه دو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: در این بانک ترکیبی از نیروی انسانی جوان درکنار نیروهای باتجربه دارد و این ترکیب متناسب موجب کارآمدی نیروی انسانی و عامل اصلی موفقیت های بانک است.
صباغی عملکرد شعب این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کسب رتبه نخست کشوری در دستیابی به اهداف و سرآمدی در افزایش درآمد خدمات ارزی نتیجه مدیریت مناسب، برنامه ریزی و تلاش کارکنان منطقه بوده و این موفقیت ها شایسته تقدیر است.
عضو هیات مدیره هدف از این نشست را تکالیف جدید برای مناطق تهران و بصورت خاص منطقه دو بواسطه حضور در خانواده ICT با ظرفیت های متفاوت تر عنوان کرد و تأکید نمود: لازم است تمامی کارکنان نسبت به مطالعه دقیق اهداف، سیاست ها و برنامه های عملیاتی بانک که در آن شاخص ها و برنامه ها برای تحقق اهداف تبیین شده، اهتمام بیشتری داشته و اجرای آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
همچنین آناهیتا امیرحسینی رئیس کنترل پایش عملکرد شعب بانک در ادامه این جلسه با تشریح شاخص های ارزیابی عملکرد و نحوه تعیین ضرایب و امتیازات ویژه سنجش شعب به سئوالات رؤسای شعب درخصوص معیارهای عملکرد واحدهای اجرائی پاسخ گفت.
ناصر فلاح مدیرشعب منطقه مذکور نیز گزارشی جامع از عملکرد شعب تابعه ارائه و در پایان دکتر صباغی ضمن پاسخ به سوالات همکاران حاضر در جلسه، بازنگری و اصلاح برخی از شاخص ها و امتیازات ارزیابی جدید شعب را خواستار شد .
گفتنی است: در این جلسه علیرضا واحدپور مدیرامور شعب و بازاریابی، تنی چند از رؤسای ادارات کل ستادی، معاون و جمعی از کارکنان منطقه دو نیز حضور داشتند.