به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایکوپرس ،مهندس جواد نجمالدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: ایساکو در سه سال متوالی مقام اول را در بین شرکتهای ارایه دهنده خدمات پس از فروش کسب کرده بودو امسال نیز برای اولین بار درکشور به «رتبه اول» دست یافت.
مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو ادامه داد: در ارزیابیِ سال 91 وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میشود، کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو چه داخلی و چه وارد کننده خودرو بالغ بر 36 شرکت بودهاند که ایساکو با کسب امتیاز64 . 80رتبه اول را از آن خود کرد.
مهندس نجم الدین اظهار داشت: شرکت ایساکو با داشتن بیش از800 نمایندگی درکل کشور، بیشترین تعداد نمایندگیرتبه یک و کمترین تعداد نمایندگی رتبه سه را در بین سایر شرکتها دارد.
وی درخصوص شاخص های ارزیابی گفت: شاخصهای این ارزیابی شامل چهار شاخص کیفیت ارایه خدمات، سرعت ارایه خدمات، هزینه ارایه خدمات و نتیجه عملکرد با رویکرد رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش بوده است.
شایان ذکر است، ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتهای خودروسازی به منظور بررسی شاخصهای مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساختهای شبکه خدمات شامل نمایندگیهای مجاز و ستاد انجام میشود. این ارزیابی ها مدت 10 سال است که به صورت سالانه در حوزه خدمات خودرو به اجرا گذاشته شده و بر اساس نتایج آن شرکتهای عرضه کننده خودرو رتبه بندی میشوند. شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، در ارزیابی سال 91 که نتایج آن امروز اعلام شد، موفق به کسب رتبه اول این ارزیابیها شد.