به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، گسترش و توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیک با ارتقای کیفیت و افزایش قابلیت های کانال های ارتباطی، ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری، جذب منابع ارزان قیمت از طریق پایانه های فروش، سرویس دهی منظم دستگاه های خودپرداز، افزایش سرعت دسترسی به سرویس ها و کاهش تراکنش های حضوری از طریق افزایش ضریب نفوذ سامانه های الکترونیکی، همراه بانک، اینترنت بانک و درگاه های اینترنتی در سطح جامعه در این برهه از شرایط خاص همه گیری کرونا، علاوه بر افزایش منابع سپرده ای و درآمدی بانک، گام بزرگی در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.