پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591090 تاریخ : 1400/08/29-14:42:17
,2,22,
کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران

کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران

بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ماهانه مدیریت ها در پایان مهر ماه 1400، مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک، رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، گسترش و توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیک با ارتقای کیفیت و افزایش قابلیت های کانال های ارتباطی، ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری، جذب منابع ارزان قیمت از طریق پایانه های فروش، سرویس دهی منظم دستگاه های خودپرداز، افزایش سرعت دسترسی به سرویس ها و کاهش تراکنش های حضوری از طریق افزایش ضریب نفوذ سامانه های الکترونیکی، همراه بانک، اینترنت بانک و درگاه های اینترنتی در سطح جامعه در این برهه از شرایط خاص همه گیری کرونا، علاوه بر افزایش منابع سپرده ای و درآمدی بانک، گام بزرگی در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران