به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، باتوجه به استانداردهای تعریف شده در مرکز ارتباط با مشتریان لازم است تا حداقل 80 درصد تماس ها در کمتر از 60 ثانیه پاسخ داده شود.
در حال حاضر و با بهبود روندهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، این شاخص به سطح بسیار مطلوب 95 درصد رسیده که این امر موجب افزایش رضایتمندی 100 درصدی مشتریان شده است.
بر اساس آمارهای ارائه شده، در اسفند ماه 1400 میانگین سطح پاسخگویی انجام شده در این مرکز تماس 93.71 درصد و با میانگین مدت زمان انتظار 74 ثانیه می باشد. با اصلاحات صورت گرفته در فروردین ماه 1401 میانگین سطح پاسخگویی ارائه شده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران 99.35 درصد با میانگین مدت زمان انتظار 14 ثانیه می باشد. این در حالی است که در بهمن ماه 1400 میانگین سطح پاسخگویی ارائه شده درمرکز تماس 74.90 درصد و با میانگین مدت زمان انتظار 315 ثانیه بوده است.
کل زمان مکالمه، مدت انتظار مشتری پشت خط و مجموع زمان کار بعد از تماس، میانگین زمان پاسخگویی در مراکز ارتباط با مشتریان را شامل می شود. در حال حاضر میانگین مدت زمان پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران 135 ثانیه می باشد که با توجه به استاندارد درنظر گرفته شده زمان مطلوبی است.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.