به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، مقصودی با اعلام این خبر افزود: افزایش نظارت و آموزش کارکنان نقش بسزایی در کاهش پرونده های تخلفات اداری داشته است.
مقصودی با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات اداری به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات اتفاق می افتد، تصریح کرد: در پست بانک ایران طی دو سال گذشته در 11 عنوان از 17 عنوان مورد بررسی تخلفات اداری، هیچ پرونده ای ثبت و گزارش نشده است.
مدیر امور حقوقی و نظارت با بیان اینکه روند کاهش تخلفات اداری با توجه به اصول 12گانه ابلاغی ریاست جمهوری حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری، اقتصادی انجام می شود ادامه داد: راهکارهای عملیاتی برای تحقق این اصول در بانک تهیه و اعلام شده است و با تسهیل فرآیندها، فرهنگ سازی و نظارت همگانی موثر و کارآمد و برخورد دقیق و قاطع می توان به کاهش هر چه بیشتر تخلفات کمک کرد.
مقصودی افزود: در سال جاری، با رویکرد پیشگیرانه و تقویت نظارت ها، از فعالیت سالم کارکنان حمایت بیشتری می شود.
مدیر امور حقوقی و نظارت پست بانک ایران با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه در اعمال نظارت بر تخلفات کارکنان بانک گفت: باید از کارکنان این بانک برای کاهش پرونده های تخلفاتی اداری تقدیر کرد، زیرا این موفقیت حاصل مشارکت مسئولانه، تعامل و همراهی متعهدانه تمام کارکنان دلسوز بانک است.