به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه مرکزی، دکتر همتی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگزاران رسمی بیمه، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: کارگزاران به عنوان مشاوران بیمه گذاران با ارائه نرخ و شرایط مناسب به بیمه گذاران، می توانند نقش مهمی در سالم سازی بازار بیمه ایفا کنند.
وی تاکید کرد: سال 1373 که به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی منصوب شدم، یک کارگزار بیمه داشتیم آنهم غیرفعال و خوشحالم که با تلاش های انجام گرفته، الان بیشتر از 550 کارگزار فعال داریم.
عبدالناصر همتی، مشاوره صحیح را از مهمترین وظیفه کارگزاران دانست و گفت: بدترین خدمت کارگزاران به مردم، توصیه خرید ارزان ترین بیمه نامه به آنها است، چرا که بیمه نامه با نرخ غیر فنی، پشتوانه پرداخت مناسب هنگام خسارت را ندارد. شرکت های بیمه باید از ظرفیت های کارگزاران بیشتر استفاده کنند و عنایت و حمایت بیشتری از آنها داشته باشند.
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن استقبال از کانون کارگزاران رسمی بیمه گفت: این کار را با سرعت پیگیری کنید و بیمه مرکزی نیز حمایت های لازم را از شما خواهد داشت تا در کنار سایر تشکل های صنفی نظیر سندیکای بیمه گران ایران و انجمن های صنفی نمایندگان به نقش آفرینی در صنعت بیمه بپردازند.
رئیس کل بیمه مرکزی، رشد کیفی، فنی و محتوایی کارگزاران رسمی بیمه را یکی از عوامل توسعه صنعت بیمه دانست و گفت: ما حمایت می کنیم تا مردم جایگاه واقعی کارگزاران را به عنوان مشاور بیمه گذاران بشناسند و فرق بین نماینده و کارگزار را از طریق اطلاع رسانی انتقال دهیم.
در ادامه اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگزاران رسمی کشور و استان خراسان رضوی با استقبال از برگزاری این جلسه و تقدیر از دکتر همتی به عنوان حامی همیشگی کارگزاران، دیدگاه ها و خواسته های خود را بیان کردند و از رئیس کل بیمه مرکزی خواستار حمایت بیشتر از کارگزاران و تشکیل کانون کارگزاران رسمی بیمه شدند.بیمه مرکزی، دکتر همتی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگزاران رسمی بیمه، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: کارگزاران به عنوان مشاوران بیمه گذاران با ارائه نرخ و شرایط مناسب به بیمه گذاران، می توانند نقش مهمی در سالم سازی بازار بیمه ایفا کنند.
وی تاکید کرد: سال 1373 که به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی منصوب شدم، یک کارگزار بیمه داشتیم آنهم غیرفعال و خوشحالم که با تلاش های انجام گرفته، الان بیشتر از 550 کارگزار فعال داریم.
عبدالناصر همتی، مشاوره صحیح را از مهمترین وظیفه کارگزاران دانست و گفت: بدترین خدمت کارگزاران به مردم، توصیه خرید ارزان ترین بیمه نامه به آنها است، چرا که بیمه نامه با نرخ غیر فنی، پشتوانه پرداخت مناسب هنگام خسارت را ندارد. شرکت های بیمه باید از ظرفیت های کارگزاران بیشتر استفاده کنند و عنایت و حمایت بیشتری از آنها داشته باشند.
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن استقبال از کانون کارگزاران رسمی بیمه گفت: این کار را با سرعت پیگیری کنید و بیمه مرکزی نیز حمایت های لازم را از شما خواهد داشت تا در کنار سایر تشکل های صنفی نظیر سندیکای بیمه گران ایران و انجمن های صنفی نمایندگان به نقش آفرینی در صنعت بیمه بپردازند.
رئیس کل بیمه مرکزی، رشد کیفی، فنی و محتوایی کارگزاران رسمی بیمه را یکی از عوامل توسعه صنعت بیمه دانست و گفت: ما حمایت می کنیم تا مردم جایگاه واقعی کارگزاران را به عنوان مشاور بیمه گذاران بشناسند و فرق بین نماینده و کارگزار را از طریق اطلاع رسانی انتقال دهیم.
در ادامه اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگزاران رسمی کشور و استان خراسان رضوی با استقبال از برگزاری این جلسه و تقدیر از دکتر همتی به عنوان حامی همیشگی کارگزاران، دیدگاه ها و خواسته های خود را بیان کردند و از رئیس کل بیمه مرکزی خواستار حمایت بیشتر از کارگزاران و تشکیل کانون کارگزاران رسمی بیمه شدند.