به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: این بانک متعلق به همه شهرهاست و رفع نیاز شهروندان، به طوری که آنان تاثیر بانک را در زندگی خود ببینند، میتواند یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی باشد.
وی با تاکید بر این که، بانک شهر، وابسته به یک شهر نبوده و به تمام شهروندان و شهرداریهای کشور تعلق دارد، اظهار کرد: چشمانداز ما این است تا تیرماه سال آینده جزو 5بانک برتر قرار کشور گیریم و تا پنج سال بعد به عنوان برترین بانک معرفی شویم.
پورزرندی با اشاره به زیرمجموعه استراتژیهای کلی بانک، تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویتهایی که توسط بانک شهر دنبال میشود، موضوع منابع انسانی است و از این رو به این حوزه از معیشت تا سازمان انسانی توجه ویژه میشود، به طوری که در بخش جذب نیرو، از نیروهای نخبه و کاردان بهره میگیریم.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات مهم مورد توجه بانک، بحث مشتریمداری است و باید باور کنیم که اگر مشتریان به بانک مراجعه نکنند، دیگر بانکی وجود نخواهد داشت، از این رو تکریم اربابرجوع، از مسائلی است که به شدت به آن تاکید داریم.
دکتر پورزرندی در ادامه با اشاره به استراتژی بازاریابی و اهمیت جذب و نگهداشت مشتری، خاطرنشان کرد: باید از طریق ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک، نیازهای نهفته مشتریان را بیدار کرد و سپس خدماتی در خور و مبتنی بر این نیاز به آنان ارایه کرد.
وی با تاکید بر این که بانکداری الکترونیک باید با جدیت به عنوان برنامه استراتژی بانک، مورد توجه قرار گیرد، افزود: به دلیل ارائه طرح کیف پول الکترونیک با قابلیت 16جیب خدمات و همچنین راهاندازی پیشخوان شهرنت به عنوان یک شعبه مجازی بانک به صورت 24ساعته، در کشور بلژیک، موفق به دریافت مدال طلای Officer در بخش نوآوری شدیم.
گفتنی است، دستگاههای (VTM)Virtual Teller Machine موجود در کیوسکهای شهرنت بانک شهر، این امکان را برقرار میکند تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و همه درخواستهای بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.