پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354234 تاریخ : 1397/05/22-15:00:08
,17,22,
پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی در بازدیدسخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از شهرک صنعتی آباده

همزمان با گرامیداشت 21مرداد،روز حمایت از صنایع کوچک انجام شد؛

پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی در بازدیدسخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از شهرک صنعتی آباده

همزمان با گرامیداشت 21مرداد،روز حمایت از صنایع کوچک،نماینده مردم آباده ،بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی وسخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آباده بازدیدکرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، رحیم زارع در این برنامه از واحد تولیدی محصولات سلولزی پرنیان آباده و تولید انواع کارتن پرند پویان بازدید و مشکلات و مسایل صنعتگران نیز بررسی شد.

مسایل و مشکلات پیش روی صنعتگران در زمینه اخذ تسهیلات و مشکل با بانکها از مهمترین مشکلاتی بود که واحد های صنعتی در این بازدید به ان اشاره کردند و خواستار رفع آنها شدند.

نماینده مردم آباده ،بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی وسخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ضمن پیگیری مشکلات مطرح شده  بصورت تلفنی ،بر رفع آنها تاکیدکرد.

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت : نظارت بر حمایت از کالای ایرانی رویکرد اصلی مجلس در سال جاری است .

وی افزود: آنچه امروز برای حمایت از کالای ایران نیاز است تنقیح قوانین ، نظارت بر اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ، حمایت واقعی و هدفمند از بخش خصوصی مولد و نظارت بر خرید های خارجی دولت برای تحقق حداکثر استفاده از توان ساخت داخل است .

شهرک صنعتی آباده یکی از مجهزترین شهرکهای صنعتی استان فارس است که با 252 هکتار مساحت عملیاتی آماده استقرار صنایع می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 191
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران