پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 145654 تاریخ : 1394/07/20-03:20:11
,1,16,
تمام پیام های بانک شهر تا نتیجه پیگیری می شود

تمام پیام های بانک شهر تا نتیجه پیگیری می شود

پايگاه خبري بانک و صنعت: مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر از پیگیری تمامی پیام‌های 8655 تا وصول نتیجه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، محمد اکبری،‌ مدیر امور بازرسی و نظارت این بانک با تاکید بر اهمیت توجه به نظارت‌های مردمی اظهار کرد: تماس‌هایی که با این سامانه گرفته می‌شود در چهاربخش شکایات، انتقادات، پیشنهادات و تقدیر است و رسیدگی به همه این پیام‌ها وظیفه ذاتی این سامانه است  که به همه پیام‌ها در هر چهار حوزه رسیدگی می‌شود.


وی خاطر‌نشان کرد: سامانه8655، سامانه نوپایی است که تلاش دارد تا با رسیدگی به همه پیام‌های مردمی، پاسخگوی نیاز آنان باشد و سعی دارد تا هر روز بهتر از قبل عمل کند.


‌مدیر امور بازرسی و نظارت، با بیان این که آمارها مبنای تصمیم‌گیری هستند، گفت: یکی از پیگیری‌هایی که توسط این سامانه انجام می‌شود، مربوط به پیشخوان‌های شهرنت است و هر روز گزارش آن به مدیرعامل بانک ارایه می‌شود.


اکبری با اشاره به افزایش تعداد این پیشخوان‌ها به 250 تا 300پیشخوان تا پایان سال، تصریح کرد: راه‌اندازی این پیشخوان‌ها از گام‌های اساسی بانک شهر در ارائه خدمات بانکی الکترونیک است و از این رو، توجه زیادی به این بخش می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران