به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، محمد اکبری، مدیر امور بازرسی و نظارت این بانک با تاکید بر اهمیت توجه به نظارتهای مردمی اظهار کرد: تماسهایی که با این سامانه گرفته میشود در چهاربخش شکایات، انتقادات، پیشنهادات و تقدیر است و رسیدگی به همه این پیامها وظیفه ذاتی این سامانه است که به همه پیامها در هر چهار حوزه رسیدگی میشود.
وی خاطرنشان کرد: سامانه8655، سامانه نوپایی است که تلاش دارد تا با رسیدگی به همه پیامهای مردمی، پاسخگوی نیاز آنان باشد و سعی دارد تا هر روز بهتر از قبل عمل کند.
مدیر امور بازرسی و نظارت، با بیان این که آمارها مبنای تصمیمگیری هستند، گفت: یکی از پیگیریهایی که توسط این سامانه انجام میشود، مربوط به پیشخوانهای شهرنت است و هر روز گزارش آن به مدیرعامل بانک ارایه میشود.
اکبری با اشاره به افزایش تعداد این پیشخوانها به 250 تا 300پیشخوان تا پایان سال، تصریح کرد: راهاندازی این پیشخوانها از گامهای اساسی بانک شهر در ارائه خدمات بانکی الکترونیک است و از این رو، توجه زیادی به این بخش میشود.