به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بهبود ساسانیان با بیان اینکه در شهرهای کرج، اصفهان و قزوین نیز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات 24 ساعته پیشخوان های شهرنت استقبال قابل توجهی داشته اند، افزود: باید اذعان کنیم که اقبال هموطنان برای استفاده از خدمات شهرنت ها در بسیاری از شهرها نیز به نسبت مشابه سال قبل بیش 100 درصد بوده است.
وی با تاکید بر اینکه توجه به ارائه خدمات برتر و به روز در پیشخوان های شهرنت را به صورت جدی در سال جاری دنبال می کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه طی ماه های گذشته با همکاری تمامی ارکان بانک، توانستیم بخش گسترده ای از خدمات شعب را در شهرنت ها با همکاری شعبه مجازی به مشتریان ارائه کنیم.
ساسانیان گفت: تمامی کارکنان بانک شهر در شعب کشیک و شهرنت ها تلاش داشتند تا کامل ترین خدمات بانکی را به مراجعان در نوروز امسال ارائه دهند که خوشبختانه در این مهم موفق بودند.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر درپایان، افزود: خوشحالیم که سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر توانستند در اسفند ماه و هفته ابتدایی سال 1401 مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی نیاز ساخته و در جلب رضایت بیش از پیش آنها تاثیرگذار باشند.