به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در سال 1400، بیمه ملت، به عنوان سازمانی یادگیرنده، با دانش و نیروی انسانی کارآمد، رشد و توسعه هدف مند حق بیمه را همزمان با حفظ توانگری مالی شرکت در بالاترین سطح صنعت بیمه و تثبیت نسبت توانگری مالی (توانگری مالی بیش از 200 درصد در 10 سال متوالی) در دستور کار خود قرار داد.
همچنین در سالی که گذشت، هم راستا با سیاست های بیمه مرکزی و در جهت صیانت هرچه بیشتر از سرمایه سهام داران، واحد مدیریت کسب و کار دیجیتال در این شرکت فعالیت خود را آغاز کرد و امیدواریم با همکاری و همگرایی سایر واحدهای مرتبط، گام های موثری را برای رسیدن به اهداف عالی بیمه ملت در این زمینه برداریم.
این شرکت، به عنوان شرکتی نوآور و پیشتازِ خدمات نوین که همواره سعی کرده تا در کنار ارائه سرویس های مرسوم در بازار بیمه کشور، پاسخ گوی جوانب بیشتری از نیازهای جامعه هدف باشد؛ مباحث مربوط به تحول دیجیتال و فروش آنلاین انواع بیمه نامه را نیز به سبد خدمات متنوع خود اضافه کرد.
امید که با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران و با کوله باری از تجربه سال ها حضور در صنعت بیمه، گام های بزرگی را در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه در کشور و گسترش حوزه عملکرد این صنعت فراتر از مرزهای ملی شاهد باشیم و می کوشیم با تعامل، همکاری و همیاری سایر شرکت های بیمه برای تحقق جامعه ای سرشار از آرامش و اطمینان گام برداریم.
در این جا فرصت را مغتنم شمرده و بر خود لازم می دانم از تلاش های صمیمانه، دلسوزانه و بی وقفه همه همکاران و نمایندگان محترم در شرکت بیمه ملت تشکر کنم و دوازدهم آبان ماه 1400، هیجدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت را به تمامی سهامداران، اعضای هیات مدیره، مشتریان وفادار و تمامی نمایندگان و همکاران عزیز و سخت کوش بیمه ملت تبریک عرض کنم.
امید که با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم در تحقق چشم انداز شرکت برای رسیدن به اهداف آن، همچون گذشته موفق باشیم.