/2021/3/14000102104806.jpg
پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن سال 1400
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ هم زمان با شروع بهار و نو شدن آفاق که در شکوفه ی درختان و آوای هزاران متجلی است، گویی جان آدمی نیز به تاسی از طبیعت، حیاتی دوباره می گیرد و شبنم عشق به خدای زیبایی بر قلبش نقشی نو می بندد. من و همکارانم آغاز قرن جدید را به فال نیک می گیریم تا با یاری پروردگار و الهام از الطاف بی کرانش بتوانیم در راه رسیدن به اهداف مان استوار بمانیم و چون گذشته به کامیابی های مادی و معنوی ارزشمند دست یابیم.
به گزارش بانک و صنعت: قریب به 11سال است که به عنوان عضوی از خانواده صنعت بیمه کشور، با رویکرد ایجاد تحول و ارایه خدمات بیمه ای برتر و متمایز فعالیت می کنیم و خوشبختانه با کمک نیروهای متخصص و متعهد، برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور، استعانت از آموزه های دینی و رعایت اصول اخلاق حرفه ای، توانسته ایم نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار دهیم. از این روی، امیدواریم با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر الگوهای کیفیت و سازمان دانش محور «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه گذاران خود هدیه دهیم.
پرواضح است که فراتر از شعارهای زبانی و خواسته های قلبی، توانمندی شرکت های تجاری و صنعتی همچون بیمه گران، تنها هنگامی باورپذیر است که نشانه های رشد و تحول رو به جلو را بتوان در اعداد، ارقام و آمار نیز به وضوح دید. خدا را شاکریم که ما، در بیمه کوثر، با کسب رتبه های پنج تا هفت در میان شرکت های بیمه از لحاظ حق بیمه تولیدی، توانگری مالی سطح یک و دستیابی به رتبه اول و دوم سوداوری به خوبی این امر را به اثبات رسانده ایم و لاجرم توانسته ایم اعتماد و اطمینان بیمه گذاران را جلب کنیم. که خود مقدمه افزایش فروش و سودآوری بیشتر و متعاقبا خدمت رسانی مطلوب تر است.
در سایه مشارکت و هم افزایی، خانواده بزرگ بیمه کوثر با بهره مندی از فن اوری های نوین، ارایه بیمه نامه ها براساس نیاز آحاد جامعه و مشتریان، تسهیل در بیمه گری و ارایه خدمات سریع و دقیق بیمه ای توانست بسترهای افزایش رضایت مشتریان را که سرمایه گذاری بلند مدت و پایدار برای کسب وکارهای هزاره سوم هستند، محقق سازد.
اکنون در طلیعه سال جدید که رهبر معظم انقلاب آن را «تولید، پشتیانی ها و مانع زدایی ها» نام نهادند درنظر داریم با آینده نگری و مشارکت معاونان، مدیران و کارکنان ستاد و سرپرستی ها، تلاش جهادی اعضای شبکه فروش با نگاه تخصصی و برخورداری از هوش تجاری، تشکیل حلقه های نواوری و مدیریت تحول، همکاری دستگاه های ذی ربط، انعقاد قراردادهای استراتژیک و تحت پوشش قراردادن آحاد جامعه، از تولید حق بیمه ناشی از صدور درست و به موقع بیمه نامه توسط شبکه فروش پشتیانی و موانع موجود را شناسایی و رفع کنیم. بی تردید از این رهگذر، خواهیم توانست آرامش خاطر را به مشتریان و ذی نفعان هدیه دهیم و بسترهای ارتقای منزلت و معیشت شان را فراهم سازیم. امیدوارم براساس سیاست گذاری، استراتژی و برنامه های اجرایی شرکت در سال 1400 از لحاظ ترکیب فروش، شفافیت، سوداوری، نمانام سازی و رضایت حداکثری ذی نفعان شاهد تعالی و رشد بیش از پیش شرکت باشیم و به فضل الهی چنین خواهد شد.