به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، متن پیام ایشان به شرح زیر است:
«بی تردید درک و شناخت دنیای امروز که مبتنی بر تحول دیجیتال و حرکت به سمت شبکه ای شدن است، بدون دریافتن اهمیت نقش ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی در تعاملات رسمی و روزمره امکان پذیر نیست.
در شرایط امروزی که شاهد تغییرات لحظه ای در تعاملات سازمانی به لحاظ برتری های فناورانه و مزیت های رقابتی هستیم، حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تاثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی محسوب شده که باید با استفاده هوشمندانه از فناوری های روز و اتکا به شیوه های ارتباطی مدرن، به عنوان حلقه اتصال جامعه و سازمان با معرفی بهینه و مطلوب خدمات در این مسیر گام بردارد.
روابط عمومی ها به عنوان تسهیل گران فرایند بهره وری در سازمان، با عمل به وظایف و مسئولیت های خود از طریق خلق ایده های نوآورانه و مبتکرانه، در تحقق اهداف راهبردی سازمان نقشی موثر ایفا نموده و زمینه های پیشرفت مستمر را فراهم می سازند.
27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا از نقش حیاتی و غیرقابل انکار روابط عمومی ها که به عنوان بازوی مشاوره ای سازمان در ترویج همدلی و تفاهم سازمانی و برون سازمانی گام برمی دارند، قدردانی نماییم. این روز را به فعالان، اندیشمندان و تلاشگران عرصه روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی بانک سینا تبریک عرض نموده، امیدوارم با تلاش و استفاده بهتر از ظرفیت های موجود؛ شاهد هم افزایی و همگرایی بیشتر در جهت توسعه سازمانی باشیم».