به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پستبانکایران، وی افزود: درراستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاههای اجرائی کشور، همه ساله فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه ها در ابعاد شاخصهای عمومی و اختصاصی اجرا میشود که این بانک با کسب 1667 امتیاز طبق ارزیابی مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارائی و 1534 امتیاز طبق ارزیابی مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نظر مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی، بهترین بانک در بین بانکهای دولتی کشور معرفی شده و از سوی مهندس آذریجهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاشها کارکنان و مدیران این بانک که در کسب این افتخار تأثیرگذار بودهاند تقدیر بعمل امده است.
فرحی تأکید کرد: انجام مطلوب فعالیتهای مربوط به توسعه دولت الکترونیک، استفاده کامل از فناوریهای نوین در ارائه خدمات، حضور مستمر در جلسات و همکاری و پیگیری مناسب در انجام امور ارزیابی عملکرد دستگاه و رشد مناسب در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد از نقاط قوت عملکرد پست بانک ایران در این ارزیابیهای بوده است.