پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594331 تاریخ : 1400/12/01-13:22:29
,2,
پست بانک ایران در تضامین تسهیلات اشخاص و مسترد کردن سود قراردادهای مبادله ای شفاف عمل کرده است/ قوت پست بانک ایران چابکی و چالاکی است

بهزاد شیری:

پست بانک ایران در تضامین تسهیلات اشخاص و مسترد کردن سود قراردادهای مبادله ای شفاف عمل کرده است/ قوت پست بانک ایران چابکی و چالاکی است

بخشی از موضوعات در این جلسه مطرح و نقطه نظرات واحدهای مرتبط نیز اعلام و مقرر شد با همکاری مدیریت امور استان ها و بازاریابی این مشکلات و پاسخ آنها به تفکیک تهیه و در اختیار تمام استان ها و مدیران قرار می گیرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی پست بانک ایران،بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در دومین جلسه با مدیران معین استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه پست بانک ایران در بخش تضامین تسهیلات اشخاصی که از بانک حقوق دریافت می کنند و مسترد کردن سود قراردادهای مبادله ای در بین بانک های کشور عملکرد مطلوبی دارد و شفاف عمل کرده است، گفت: جلسات هم اندیشی برای بررسی مشکلات شعب استان ها برگزار می شود تا رفع مشکلات دارای اولویت در برنامه کاری قرار بگیرد و همکاران ما در شعب بتوانند بدون دغدغه به مشتریان خدمات بدهند.

شیری با ذکر این مطلب افزود: بخشی از موضوعات در این جلسه مطرح و نقطه نظرات واحدهای مرتبط نیز اعلام و مقرر شد با همکاری مدیریت امور استان ها و بازاریابی این مشکلات و پاسخ آنها به تفکیک تهیه و در اختیار تمام استان ها و مدیران قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همگرایی و تعامل نزدیک همه واحدها برای حل مشکلات در پست بانک ایران نقطه قوت بانک است، تصریح کرد: نقطه قوت ما برای رقابت با سایر بانک های کشور چابکی و چالاکی بوده است و اگر از آن خوب استفاده نکنیم می تواند به نقطه تهدید بانک تبدیل شود.

مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه بازرسی های انجام شده در شبکه بانکی کشور نشان می دهد که پست بانک ایران در دو بخش در بین بانک های کشور عملکرد مطلوبی دارد، خاطرنشان کرد: نخست در بخش تضامین تسهیلات اشخاصی که از پست بانک ایران حقوق دریافت می کنند و بخش دوم، مسترد کردن سود قراردادهای مبادله ای است که از نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی، پست بانک ایران با اطلاع رسانی از طریق سایت بانک و شعب، مسولانه رفتار کرده و شفاف سازی لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته ماه دی و بهمن رشد منابع در بانک بسیار پایین بوده است و حتی خروج منابع نیز داشته ایم، افزود: بر طبق آخرین گزارش تا 29 بهمن ماه حدود 300 میلیارد تومان در استان ها و مناطق افزایش منابع داشته ایم.

شیری با بیان اینکه در تئوری مصرف چرخ دنده ای، هر گاه درآمد خانوار افزایش پیدا کند، مصرف هم افزایش پیدا می کند ولی وقتی درآمد کم می شود، مصرف کاهش پیدا نمی کند بلکه در یک سطح باقی می ماند، گفت: این موضوع در بانک هم صدق می کند به صورتی که در ماه بهمن با افزایش 3 هزار میلیارد ریالی منابع بانک، 24 هزار میلیارد ریال افزایش مصارف داشته ایم که نسبت 1 به 8 را نشان می دهد و بنابراین باید تجهیز منابع را جدی بگیریم.

مدیرعامل بانک در پایان با تاکید بر مدیریت هزینه ها در ماه پایانی سال، تصریح کرد: باید از ظرفیت طرح سه در 1000 استفاده مطلوب داشته باشیم تا وضعیت پایانی سال بانک بهتر شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، مشکلات مدیریت شعب شش استان ایلام، البرز، اصفهان، بوشهر، اردبیل و آذربایجان غربی و با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران شعب استان ها و مناطق استان تهران بررسی و مدیران معین مرتبط گزارش پیگیری های انجام شده و پاسخ های لازم را ارائه دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 196
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران