به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی با اشاره به رضایتمندی اهالی این شهرستان از خدمات پست بانک افزود: این مهم وجه تمایز پست بانک با سایر بانک ها در راستای عدم حضور آنان در روستاها، مناطق مرزی و عشایری است که این نشان از رسالت معنوی این بانک می باشد.
همچنین یزدانی در این نشست گزارشی از دستاوردها و عملکرد استان و شعبه اردل، خدمات الکترونیک، سیاست های صندوق توسعه ملی و مستقل سازی باجه ها را تبیین و در پایان روند آماده سازی باجه ها برای اخذ مجوز از بانک مرکزی تشریح نمود..