به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در ادامه افزود: زیرساخت هر خدمت جدیدی وجود نرم افزار مناسب بانکی است که پس از نصب و فعالیت نرم افزار جدید بانک ارائه سرویس های جدید به مشتریان آغاز شده و اولین مورد آن اپ موبایلی است. البته تا پایان سال جاری چندین خدمت جدید نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.
مهرانی با بیان اینکه درحال حاضر پست بانک در ارائه خدمت به شرکت های حوزه ict هیچ محدودیتی ندارد افزود: برای کمک به این شرکت ها جهت اخذ تسهیلات بانکی و ضمانت نامه ها شرایط ویژه ای تعیین شده و حتی در مواردی مجوز فعالیت اخذ شده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان تضمین پذیرفته می شود.
وی درپایان اظهار کرد: حضور در چنین نمایشگاه هایی می تواند به تثبیت نقش جایگاه پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری و اطلاعات کشور کمک شایانی داشته باشد.