پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693565 تاریخ : 1403/06/15-19:25:23
,5,
پرونده 100هزار میلیاردتومانی فولاد اوکسین / جریمه 37هزارمیلیارتومانی در انتظار این شرکت

پرونده 100هزار میلیاردتومانی فولاد اوکسین / جریمه 37هزارمیلیارتومانی در انتظار این شرکت

بر اساس سند افشا شده از مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان، این شرکت بخاطر تخلفات صورت گرفته به بیش از 37 هزار میلیارد تومان جریمه محکوم شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اقتصادآنلاین، احتمالا بیش از 100 هزار میلیارد تومان تخلف در این پرونده صورت گرفته که فقط جریمه ناشی از آن 37 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان اقدام به فروش محصولات خود در خارج از بورس کرده که کاملا خلاف قانون بوده و معلوم نیست چه مدت و چه میزان ورق فولادی به چه افرادی و با چه مبلغی فروخته شده است و این تخلف توسط سازمان تعزیرات حکومتی در خوزستان در حال رسیدگی است.

باید دید صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سهامدار اصلی فولاد اکسین خوزستان چه واکنشی نسبت به این موضوع و تنویر افکار عمومی انجام خواهد داد.

سند تخلف شرکت فولاد اکسین خوزستان



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران