به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران؛ دکتر اکبری در این سمینار با اشاره به تعداد تسهیلات پرداختی بانک، بیان کرد: در سال 95 به 500 هزار نفر تسهیلات دادیم که این مقدار در سال 96 به 752هزار مورد رسید.
وی با بیان اینکه بانک قرضالحسنه مهر ایران تا کنون بیش از 5 میلیون و 400 هزار نفر سپرده گذار دارد، خاطرنشان کرد: بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر از طرح های تسهیلاتی و قرض الحسنه این بانک استفاده کرده اند که چنین حجم از متقاضی تسهیلات در سیستم بانکی بی سابقه است.
مدیر عامل بانک قرضالحسنه مهر ایران از رشد 82درصدی منابع بانک در سال 96 خبر داد و تاکید کرد: این موفقیت نتیجه تلاش و زحمت کارمندان بانک در شعبات است؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک تعهدی است و به ازای یک ریال دریافتی متعهد به پرداخت تسهیلات است.
اکبری توسعه بانک را به رشد منابع در هرسال منوط دانست و بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و پوشش تعداد بیشتری از افراد جامعه نیاز است تا کارکنان اهتمام لازم برای رشد منابع و تحقق اهداف ترسیمی داشته باشند.
وی از کارمندان جوان بانک قرضالحسنه مهر ایران خواست تا با مراجعین در کمال اخلاق مداری برخورد نمایند و بیان داشت: همکاران بانک باید مشتری مداری را به نحو احسن انجام دهند و به قول و تعهدشان پایبند باشند.
وی خطاب به کارمندان حاضر در جلسه گفت: در برخورد با مشتری صبور باشید، طرح های بانک را به طور کامل تعریف کنید تا مشتریان به سپرده گذاری در طرح ها رغبت پیدا کنند.
اکبری، مطالبات بانک را یک درصد دانست و خاطرنشان ساخت: مدیریت شعب استان مازندران توانسته رشد قابل توجهی در منابع داشته باشد، به نحوی که تا کنون نزدیک به 13 و نیم درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه رشد و مصرف منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران وضعیت خوبی دارد، اظهار کرد: مازندران همیشه در حوزه منابع جزء استان های خوب بوده است.
وی خطاب به روسای شعب حاضر در جلسه تاکید کرد: باید معوقات در شعبه یک درصد و رشد منابع نیز بین 80 تا 90 درصد باشد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران به برنامه راهبردی پیش روی بانک اشاره کرد و گفت: قصد داریم امسال تعداد وام گیرندگان بانک را به یک میلیون نفر برسانیم این در حالی است که بانک قرضالحسنه مهر ایران دارای 5 میلیون مشتری ثابت است.