پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304834 تاریخ : 1396/07/02-12:26:51
,2,
پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط و اشتغالزا، اولویت بانک ملی ایران

پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط و اشتغالزا، اولویت بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران یکی از وظایف خطیر این بانک را همگام شدن با اهداف دولت در جهت رونق اقتصادی کشور برشمرد و گفت: رشد 103 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداختی بانک ملی ایران در سیستم بانکی کم‌نظیر بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش بررسی مسائل ضمانتنامه و کارت اعتباری که در اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد، سرعت‌بخشی در رسیدگی به پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی را از بخش‌ اعتباری ادارات امور خواستار شد و افزود: تسریع در کمک به طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط باید در اولویت باشد.

 معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران، رعایت بهداشت اعتباری، روان‌سازی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، بررسی و رفع نقاط ضعف موجود در شعب، شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی کارآفرین و پروژه‌های نیمه تمام مرتبط، برنامه‌ریزی و ارزیابی مستمر شاخص‌های عملکردی به صورت روزانه، تشکیل کارگروه بررسی ترازنامه در ادارات امور و ارتباط با تجار و کسبه برای پرداخت تسهیلات خرید دین را از خواسته‌های هیأت مدیره بانک از واحدها عنوان کرد.

وی همچنین با تقدیر از عملکرد مطلوب اداره امور شعب شرق تهران در بخش ضمانتنامه، استمرار و رشد روند فعلی را خواستار شد و از طراحی و اجرایی شدن بسته‌های جدید و متفاوت اعتباری برای اصناف و مشاغل خاص خبر داد.

مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران نیز در این همایش، آسیب‌شناسی امور بانکی در کشور و اصلاح مدل بانکداری در بانک ملی ایران را از ضروریات دانست.

علی موسوی‌زاده با بیان روش‌های بانکداری امروزی در کشورهای مختلف، به توضیح سه مدل بانکداری مشتری محور، محصول محور و کارمزد محور پرداخت و گفت: قلب تپنده مدل‌های کسب و کار، مشتری و انتظارات آن از سازمان است.

در ابتدای این همایش، محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب شرق تهران گزارشی از عملکرد این اداره امور ارائه داد.

 برگزاری پانل‌های تخصصی و پاسخ به سئوالات کارکنان در خصوص پایش فرآیند صدور و تمدید ضمانتنامه و همچنین آسیب‌شناسی مسائل مربوط به کارت‌های اعتباری و سامانه ترنج با حضور مسئولان اداره کل اعتبارات بانک و شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا (متولی ارائه و توسعه خدمات کارت اعتباری بانک ملی ایران) از بخش‌های دیگر این همایش بود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران