به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تسهیل امور بانکی هموطنان با بسترسازی الکترونیکی توانسته است در 4 ماهه اول سال 92 بیش از 21 میلیون قبض خدمات شهری را به صورت غیرحضوری دریافت نماید. علاوه بر قبوض پرداخت شده به صورت الکترونیکی تعداد 1 میلیون و 200 هزار قبض نیز به صورت حضوری و توسط شعب دریافت شدهاند.
بر اساس این گزارش مشتریان و هموطنان میتوانند از طریق درگاههای پرداخت الکترونیک شامل: خودپرداز، پایانه های فروش، اینترنت بانک و تلفن بانک نسبت به پرداخت قبوض خدمات شهری اقدام نمایند.
|
|
بانک صادرات ایران با نصب 3960 دستگاه خودپرداز، 380 هزار دستگاه پایانه فروش و ارائه خدمات الکترونیکی، 6 دهه فعالیت در عرصه اقتصادی، اجتماعی و افتتاح بیش از 49 میلیون و 193 هزار حساب سپهری به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور از ظرفیتها و توانمندیهای الکترونیکی بسزایی در تحقق اهداف بانکداری نوین در کشور برخوردار میباشد.