به گزارش بانک و صنعتبه نقل از شرکت پرداخت الکترونیک سامان در اسفندماه سال 1399 در شاخص تعداد تراکنش ها با کسب 19.88 درصد از سهم تعداد تراکنش ها اختلاف خود را با رتبه دوم به معادل 0.42درصد رساند و با قدرت در مقام اول شرکت های PSP در حوزه پرداخت الکترونیک نشست.
برنامه ریزی های دقیق و هدفمند این شرکت در همه این سالها، رشد سالانه را در تمامی گزارش های شاپرک در ده سال گذشته ثبت کرده است. به طوری که براساس بررسی های شاپرک این شرکت به طور متوسط سالانه 1درصد رشد را در کارنامه خود نشانده است.
مشتری، محور تمام برنامه ها و استراتژی های پرداخت الکترونیک سامان است، همین رویه باعث شده که در سالهای گذشته با دریافت بازخوردهای ارزشمند از مشتریان این شرکت اعم از بانک ها، پذیرندگان و دارندگات کارت و اصلاح محصولات، خدمات و رویه ها رشد مستمری را در سهم بازار به نام خود کرده است و آخرین آمار نشان می دهد که در سال قبل، نزدیک به 20 درصد تراکنش های کل کشور از درگاه های سپ پردازش شده است.
ثبات مدیریت، تدوام اجرای سیاستگذاری های بلندمدت و همکاری با بانک های مطرح کشور این توان را در پرداخت الکترونیک سامان ایجاد کرده که همیشه رو به آینده حرکت و بهترین و مناسب ترین خدمات را در بازار رقابت ارائه کند تا گوی سبقت را از دیگران برباید.
آخرین گزارش شاپرک به خوبی نشان می دهد؛ شرکت پرداخت الکترونیک سامان با پوشش29.74 درصدی از سهم تعدادی و 34.50 درصدی مبلغ تراکنش های موبایلی دارنده بالاترین سهم در بازار این تراکنش ها در اسفندماه 99 شناخته می شود.
مطابق همین بررسی ها سپ در تراکنش های اینترنتی هم رشد داشته است و در اسفندماه با رقمی معادل 39.59 درصد توانسته بخش قابل توجهی از بازار مبلغی تراکنش های اینترنتی را به نام خود بزند.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان با داشتن بیش از 1میلیون دستگاه کارتخوان فعال، بیش از 40هزار پذیرنده اینترنتی و همچنین 4میلیون نصب اپلیکیشن 724 یکی از برترین و خوشنام ترین PSP های کشور و البته دنیاست. در آخرین گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت، این شرکت در میان 150 شرکت PSP دنیا در رتبه 16 فهرست برترین PSPهای جهان معرفی شد.