به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، بررسی مرکز پایش و نظارت سرویس های فناوری اطلاعات بانک در مهرماه جاری نشان می دهد خدمات سامانه های بانکداری از لحاظ دسترس پذیری در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و ارائه خدمت به مشتریان بدون لحظه ای اختلال انجام شده است.
طبق این گزارش، کلیه سرویس های بانکی بانک سینا از جمله بانکداری متمرکز شعب، اینترنت بانک، تلفنبانک، همراه بانک، ساتنا و سوئیچ کارت در مهرماه به صورت 100 درصد فعال بوده و خدمات بانکی در ساعات مختلف شبانه روز از این طریق به هموطنان ارائه شده است.
توجه به تنوع سرویس ها بر اساس نیاز مشتریان، همزمان با تامین زیرساخت های پایدار با فناوری های نوین و امنیت سامانه ها از جمله سیاست های اصلی بانک سینا است که در سال های اخیر سرمایه گذاری های مطلوبی نیز در این خصوص انجام شده است.