پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 573874 تاریخ : 1399/11/19-16:54:05
,2,
پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان

پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان

مدیران ارشد بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر،طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 بهمن ماه با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سوالات مشتریان و دغدغه های طرح شده آنها پاسخ می دهند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در روز دوشنبه مورخ 99/11/20 از ساعت 9 تا 10:30 صبح پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی سوالات مردمی درخصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک خواهد بود.
همچنین در روز سه شنبه مورخ 99/11/21 سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی از ساعت 9 تا 10 صبح در حوزه اعتباری و محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل نیز از ساعت 10 تا 11 صبح در حوزه ارزی پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 ، کلید 3 با 60 خط تلفن از ساعت 8 تا 20 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران