پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508592 تاریخ : 1398/12/08-15:55:48
,1,
پاسخگویی شبانه‌روزی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد به هم‌وطنان

در راستای کاهش ترددهای غیرضروری؛

پاسخگویی شبانه‌روزی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد به هم‌وطنان

کارشناسان در مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد و همچنین سامانه CRM این بانک، به صورت شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به هم‌وطنان و راهنمایی در خصوص سؤالات بانکی آنها آماده هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبه‌ها، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890، همچون گذشته در کلیه‌ی ساعات شبانه‌روز آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی در خصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق سامانهCRM در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده ‌خواهد شد.

کلیه‌ی شعبه‌های این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند. گفتنی است هم‌وطنان از طریق بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در بانکداری‌الکترونیک نیز می‌توانند اکثر امور بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران