پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682811 تاریخ : 1403/03/13-17:51:54
,3,
پاسخگویی به پنج میلیون و 650 هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی

پاسخگویی به پنج میلیون و 650 هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی

مرکز مشاوره و راهنمای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سال گذشته پاسخگوی بیش از پنج میلیون و 650 هزار تماس مشتریان(اعضا) از سازمان های رهیاری بویژه بانک قرض الحسنه رسالت بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با بیان این خبر گفت: این تعداد تماس در سال گذشته نسبت به سال 1401 حدود 17درصد افزایش داشته است.

??محسن نصیری گفت: کارشناسان این مرکز در دوماهه نخست سال جاری پاسخگوی 812هزار تماس بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.
??وی افزود: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود( در خصوص سامانه های ام رسالت اعم از سامانه های بانک قرض الحسنه رسالت، اعتبار سنجی مرآت، سفته الکترونیک و...) را با تماس با شماره 0214747 از کارشناسان این مرکز دریافت کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران