به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, بر این اساس به طور متوسط هر کارشناس به یک هزار و 300 سوال مشتریان پاسخ داده و برای پاسخ به هر تماس به طور میانگین یک دقیقه و 34 ثانیه زمان صرف شده است. همچنین از کل تماسهای دریافتی به ترتیب 11 هزار تماس با 45/60 درصد در مورد خدمات نوین بانکی، 5 هزار و 110 تماس با 08/28 درصد در زمینه خدمات بانکی، یک هزار و 625 تماس با 94/8 درصد در مورد بانک ملی ایران و 460 تماس با 53/2 درصد در خصوص موضوعات متفرقه بوده است.
گفتنی است در خرداد ماه امسال 62/20 درصد از تماسها با فراوانی 3 هزار و 752 مورد درخصوص سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) بوده و پس از آن، موضوعات مسدود نمودن کارت، خدمات کارت، خرید شارژ و همراه بانک بیشترین تماسها را به خود اختصاص داده است.
لازم به ذکر است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس 64140 -021 دارای 60 خط تلفن است و اطلاعرسانی و پاسخگویی درخصوص خدمات و طرحهای نوین بانک ملی ایران به مشتریان را بر عهده دارد.