به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره 8655-021 طی سال های اخیر همواره توانسته است زمینه پاسخگویی تخصصی به مشتریان شبکه بانکی را فراهم کند، گفت: به عنوان بانکی پاسخگو به شهروندان، در جلب رضایت آنان از خدمات بانکی بسیار نقش داشته ایم.
وی با اشاره به پاسخگویی و راهنمایی مشتریان شبکه بانکی و شهروندان در سه شیفت کاری از سوی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، تصریح کرد:"چگونگی تهیه کارت هدیه از پیشخوان های شهرنت"، "نحوه استفاده کامل ازخدمات بانکداری الکترونیک"و "پیگیری رفع مغایرت های ایجاد شده در تراکنش ها" از مهم ترین موضوعات مطرح شده در هفته اول نوروز از سوی مشتریان بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تاکید کرد: خوشبختانه در سال جدید شاهد کاهش چشمگیر انتقادات دربازه زمانی مشابه به نسبت سال گذشته درخصوص خدمات ارائه شده از سوی شعب کشیک بانک و پیشخوان های شهرنت بوده ایم. همچنین قدردانی از رفتار حرفه ای همکاران بانک در شعب کشیک و راهبران پیشخوان های شهرنت، بیشترین تعداد پیام های قدردانی را در ایام تعطیلات نوروز شامل شده است.
وی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر به بیش از چهارصد و پنجاه هزار تماس در سال 1400 اشاره کرد و افزود: بخش گسترده ای از تماس ها در خصوص آشنایی و چگونگی استفاده از خدمات بانک شهر بوده است.
روح الهی در پایان با تاکید بر اینکه گوش شنوای درخواست های مشتریان بوده و درجهت رفع نیازهای قانونی آنان گام برمی داریم، تصریح کرد: پاسخ گویی نظام مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر است.